Bækkenløsning
Fra : cityline

Dato : 06-10-01 16:44

Hvordan bliver man bækkenløsning kvit, når det efter endt graviditet ikke
forsvinder af sig selv?

line

Fra : Mari

Dato : 09-10-01 22:31

"cityline" <cityline@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse news:3bbf2608$0$236$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hvordan bliver man bækkenløsning kvit, når det efter endt graviditet ikke
> forsvinder af sig selv?

Se her, Line: http://www.dansk-mensendieck.dk/
Sådan gjorde jeg....... og det hjalp

Mh Mari

Fra : cityline

Dato : 14-10-01 16:20

"Mari" <alohaloh@min.sol.dk> skrev i en meddelelse

> "cityline" <cityline@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
>

> Se her, Line: http://www.dansk-mensendieck.dk/
> Sådan gjorde jeg....... og det hjalp
>
> Mh Mari

Tak, det vil jeg prøve!
line

Fra : Finn V. Rasmussen

Dato : 26-12-01 08:51

Hej

Du bør få en henvisning til en fysioterapeut som let kan klare dit problem.
Jeg kan personligt anbefale Poul Erik Hyldahl hos Parkalleens Fysioterapi i
Århus.

Mvh Finn

Fra : Rasmus Berntsen

Dato : 14-01-02 15:25

Hej

Det er ikke altid at det er let at komme af med en bækkenløsning.
Min kæreste fik en bækkenløsning for ca 2½ år siden efter fødsel.
Hun er ikke kommet helt af med den endnu. (Og kommer det nok aldrig)
Vi har prøvet mange forskellige ting:

Speciel læge.
Kiropraktor.
fysioterapeut.

Akupunktur.

Men det der har været bedst er varmvandsbassing træning og elektroterapi.

Vi har købt et apperat af mærket trimform

Med venlig hilsen

Rasmus Berntsen