netmeeting løsning
Fra : Pappen

Dato : 06-10-01 09:17

Hejsa !

jeg har nøje læst de allerede lagte indlæg om dette, men har ikke
fundet noget svar.
Da jeg har en ukuelig tro på at det må kunne lade sig gøre, vil jeg
lige prøve igen.

jeg har dsl via CC med en cisco 677 router.
Jeg kan godt bruge netmeeting, men jeg skal selv ringe op. Når andre
derimod ringer mig op kan jeg ikke modtage opkald, det er den besked
man får når man forsøger at ringe mig op, jeg selv kan ikke se nogen
prøver at ringe mig op.

Jeg har ledt langt og længe på Ciscos hjemmeside og de cd'r der fulgte
med, men har intet fundet om det.

Håber der er EN der har lidt guf i ærmet og kan hjælpe.

Fra : Arild Ehrenskjöld

Dato : 06-10-01 21:42

On Sat, 06 Oct 2001 10:17:15 +0200, Pappen <pappen@vip.cybercity.dk>
wrote:

> [...]
>med, men har intet fundet om det.
>
>Håber der er EN der har lidt guf i ærmet og kan hjælpe.

Prøv at spørge i news:cybercity.xdsl. Gruppen er beregnet til
spørgsmål af den art du stiller - og der er en god mulighed for at
enten en ansat eller erfaren kunde kan hjælpe dig.
--
Best regards,
Arild Ehrenskjöld

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 07-10-01 00:07

"Pappen" <pappen@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse news:afftrtopvojt9h1gtuc78vi7v5np04l5ss@4ax.com...

> [...]
> derimod ringer mig op kan jeg ikke modtage opkald, det er den besked
> man får når man forsøger at ringe mig op, jeg selv kan ikke se nogen

Har du prøvet at mappe port 1503/TCP og 1720/TCP ?

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Nu også Windows 2000 ICS, Fjernstyring af PC, ADSL Tips m.m.:

Fra : Pappen

Dato : 07-10-01 12:31

On Sun, 7 Oct 2001 01:06:50 +0200, "Bjarne Duelund"
<_X_duelund@danbbs.dk> wrote:

>Har du prøvet at mappe port 1503/TCP og 1720/TCP ?
Yep, har prøvet.
Nu har jeg fået CC til at forwarde alt hvad der forwardes kan, så hvis
ikke det virker nu, kommer det aldrig til det !

Jørn