Skjulte stasjoner
Fra : AB

Dato : 05-10-01 20:10

Hei

Har en ny IBM 40 GB hd som jeg har partisjonert opp i en primærstajson, og etterpå lagt logiske partisjoner i en utvidet partisjon via fdisk. De er formatert som FAT 32. I konfig.sys har jeg lagt inn lastdrive=Z. Likevel kommer ikke alle stasjonene opp i "min datamaskin" og enkelte program. Stasjoner som kommer etter G: er skjult. Jeg kjører Windows 98, PC´n er en P II, om det har betydning.
Er takknemlig om noen vil hjelpe!

MVH Audun Boge

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 06-10-01 10:14

"AB" <kvetil@c2i.net> skrev i en meddelelse
> [...]

datamaskin" og enkelte program.
>Stasjoner som kommer etter G: er skjult. Jeg kjører Windows 98, PC´n er en

Installer TweakUI fra Win98 cd'en. I dette program kan du bl.a. vælge hvilke
drev der skal vises. Programmet ligger på cd'en under TOOLS\RESKIT\POWERTOY

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please, do not reply by email)

Fra : AB

Dato : 06-10-01 12:31

Jesper Brogaard skrev i meldingen <3bbecb10$0$51369$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]

>drev der skal vises. Programmet ligger på cd'en under TOOLS\RESKIT\POWERTOY

Visste ikke at det var SÅ enkelt:) Takk så mye for hjelpen:)

MVH Audun Boge, Norge