Gtoaster ?????+
Fra : Ivan Olsen

Dato : 05-10-01 20:01

-- hej !
hvorfor kan gtoaster ikke starte i mandrake 8.1 ?
Jeg har afinst. og inst. en anden version, men intet hjælper.
jeg bruger faktisk ikke dette prg., men i guder hvor det ireterrer
mig når tingene ikke virker.
Please, lad nu vær`og bugge mig med, at så kan jeg bare la`vær`med at bruge
det.
DET SKAL VIRKE::::::
MVH.
Ivan Olsen
Full time Linux Mandrake user !

Fra : Bo Lorentsen

Dato : 06-10-01 16:03

In <lnnv7.2353$uQ.316055@news010.worldonline.dk>, Ivan Olsen wrote:

> hvorfor kan gtoaster ikke starte i mandrake 8.1 ? Jeg har afinst. og
> inst. en anden version, men intet hjælper. jeg bruger faktisk ikke dette
> prg., men i guder hvor det ireterrer mig når tingene ikke virker.
Kan man evt. for lidt af vide om hvorfor det ikke virker ? Hvad siger den
når du starter den i en terminal ?

> Please, lad nu vær`og bugge mig med, at så kan jeg bare la`vær`med at
> bruge det.
Hørt, det er bare så trættende at få sådan en besked.

/BL

Fra : Ivan Olsen

Dato : 06-10-01 21:38

Bo Lorentsen wrote:

> Kan man evt. for lidt af vide om hvorfor det ikke virker ? Hvad siger den
> når du starter den i en terminal ?

> Hørt, det er bare så trættende at få sådan en besked.
>
> /BL
Jamen hør lige her ................
Det vil slet ikke starte op, men prøver at finde brænderen, og efter ca. 5
min. genstarter computeren.
Der er slet ingen prb. med de andre brænderprg.

Fra : Bo Lorentsen

Dato : 07-10-01 21:10

In <7UJv7.3206$uQ.391846@news010.worldonline.dk>, Ivan Olsen wrote:

> Jamen hør lige her ................
> Det vil slet ikke starte op, men prøver at finde brænderen, og efter ca.
> 5 min. genstarter computeren.
Hmm, hvilke kerne køre du, hvordan ser din bootlog ud (ok, den har nok
fundet din cdrom) og hvad sker der med en "cdrecord -scanbus" ?

> Der er slet ingen prb. med de andre brænderprg.
Øhhh, dt lyder som et GTK problem. Jeg har selv haft problemet med Balsa
på en Ximian installation, og jeg ved ikke helt hvad jeg skal råde dig til.

Det er vel lidt for tidligt med updates til Mdk 8.1

/BL

Fra : Ivan Olsen

Dato : 08-10-01 23:36

Bo Lorentsen wrote:

> [...]
> til.
>
> Det er vel lidt for tidligt med updates til Mdk 8.1

javel ja !
kernen aner jeg ikke noget om, dajeg har bare inst. alm.og scanbussen siger
ok.

Fra : Bo Lorentsen

Dato : 09-10-01 17:31

In <cPpw7.4335$uQ.535000@news010.worldonline.dk>, Ivan Olsen wrote:

> kernen aner jeg ikke noget om, dajeg har bare inst. alm.og scanbussen
> siger ok.
Jeg spørger lige lidt mere dumt --- har du forsøgt at køre Balsa (eller
andre store gtk ting), eller køre du primært KDE programmer ? Hvis du er i
stand til at køre andre frontends til cdrecord, kan det jo kun være en
crappy Gtk inst., eller noget i den retningen.

Jeg er ked af jeg ikke kan være til større gavn, men det er altså ret
mystisk.

Jeg køre selv gtoaster på en debian stable, med en Ximian gnome på, og den
virker bare !

/BL

Fra : Ivan olsen

Dato : 09-10-01 21:51

Bo Lorentsen wrote:

> [...]
> mystisk.
>
> Jeg køre selv gtoaster på en debian stable, med en Ximian gnome på, og den

nej, ved du nu hvad, jeg startede den igen her i aftes, og efter ca. i min.
tid kom den endelig frem.
jeg tror det er en crappy gtk.inst.
Har du prøvet Koncd eller K3B ??? De rykker.

Fra : Bo Lorentsen

Dato : 10-10-01 19:46

In <BmJw7.7514$%D3.559247@news000.worldonline.dk>, Ivan olsen wrote:

> nej, ved du nu hvad, jeg startede den igen her i aftes, og efter ca. i
> min. tid kom den endelig frem.
Det glæder mig !

> jeg tror det er en crappy gtk.inst.
> Har du prøvet Koncd eller K3B ??? De rykker.
Nix, jeg bruger cdrecord eller gtoaster, for det virker fint her (jeg
brænder ikke så meget selv)

/BL