Sonofon Bredbånd
Fra : Henrik Villumsen

Dato : 05-10-01 19:14

Hej

Er der nogen som har erfaringer med Sonofon bedbånd?
Er det noget der virker, eller skal jeg vente 6 måneder, indtil TDC kan
levere ADSL?

På forhånd tak.
Henrik

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-10-01 21:36

"Henrik Villumsen" <chillum@mail.tele.dk> wrote in message
> Hej
>
> Er der nogen som har erfaringer med Sonofon bedbånd?
> Er det noget der virker, eller skal jeg vente 6 måneder, indtil TDC kan
> levere ADSL?

Hvis du kan få Sonofon Bredbånd. Og du har behøv for lidt lir... Ville jeg
da bestille Sonofon´s bredløsning. Men om det virker, må du jo være op til
din bedømmelse... For jeg har ikke hørt fra nogen, i disse NG´s

Fra : Anon

Dato : 06-10-01 11:52

> Hvis du kan få Sonofon Bredbånd. Og du har behøv for lidt lir... Ville jeg
> da bestille Sonofon´s bredløsning. Men om det virker, må du jo være op til
> din bedømmelse... For jeg har ikke hørt fra nogen, i disse NG´s

Ogf undvære fri trafik? -no way...

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-10-01 12:52

"Anon" <anonSPAMMER@nospam.dk> wrote in message

> Ogf undvære fri trafik? -no way...

Altså,, det er da bedre end ISDN.

Fra : TBC

Dato : 06-10-01 14:20

> Altså,, det er da bedre end ISDN.

Min bror har Stofanet (4GB trafikgrænse), og så længe han kan holde sig fra
et dagligt forbrug af kazaa eller lignende større downloading derhjemme
ihvertfald, ja så har han da i det mindste en betalt hurtig opkobling til
nettet til alt det surf og onlinegaming han kan magte (og en lille smule
downloading oven i)

Sonofons trafikgrænse på de allermindste konfiguarioner er dog liiiige
konservative nok, så der ville jeg tage mig i agt. (Skam jer Sonofon, at
jage potentielle kunder væk på den måde)

TBC

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 06-10-01 14:23

"TBC" <zuriel@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Sonofons trafikgrænse på de allermindste konfiguarioner er dog liiiige
> konservative nok, så der ville jeg tage mig i agt. (Skam jer Sonofon, at
> jage potentielle kunder væk på den måde)

Ja, det er en under al kritik at de kun ønsker kunder de kan tjene på...

--
Martin Højriis Kristensen
Life is a cookie - Læs venligst: www.makr.dk?quote

Fra : TBC

Dato : 06-10-01 14:30

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@sletdetteiname.com> skrev i en
meddelelse

> Ja, det er en under al kritik at de kun ønsker kunder de kan tjene på...

Ja for fanden, hvad er verdenen dog ikke kommet til.

er FWA meget dyrere i drift end DSL ?

TBC

Fra : Peter Brodersen

Dato : 06-10-01 14:41

On Sat, 6 Oct 2001 15:30:28 +0200, "TBC" <zuriel@worldonline.dk>
wrote:

>er FWA meget dyrere i drift end DSL ?

Tjenes der mange penge på DSL?

Kunne der tjenes penge på DSL, hvis der var trafikbegrænsninger?

--
- Peter Brodersen

Fra : Jens

Dato : 12-10-01 21:57

"Peter Brodersen" <professionel@nerd.dk> skrev i en meddelelse

> Tjenes der mange penge på DSL?

Det gør der sikkert ikke, men det er vel også lige meget så længe der tjenes
penge. For der må på et eller andet niveau tjenes nogle penge, for der er
ikke noget materielt i denne verden der er gratis.....

> Kunne der tjenes penge på DSL, hvis der var trafikbegrænsninger?

Der kunne sikkert tjenes flere penge.....
Men så var der måske færre brugere ?

Jens