Debatforum med login
Fra : Flemming Løvenhardt

Dato : 05-10-01 18:06

Hej NG

Jeg efterlyser noget sourcekode hvor følgende kriterier skal være opfyldt:

a) Indgangsside hvor brugere skal indtaste:
Brugernavn og selv vælge password. Man kan kun oprettes ved at opgive en
emailadresse som er forudregistreret af administrator - på denne måde er det
kun i forvejen inviterede personer der kan få adgang. På forsiden skal
der yderligere være den mulighed at såfremt man har glemt sit password
udfyldes brugernavn ( som jer er email ) og automatisk modtages passeord i
va email.

På baggrund af login routes man automatisk videre til et givent
debatforum - forskellige brugere skal ´kun have adgang til i forvejen givne
forums.

b) Sorucekode til forum ala newsgroup ideen med spørgsmål og svar

NB jeg ved godt ovenstående er meget at bede om men jeg satser

På forhånd tak for hjælpen

Flemming Løvenhardt

flemming.lovenhardt@rig1.dk

Fra : Martin Kruse

Dato : 07-10-01 09:30

"Flemming Løvenhardt" <lovenhardt@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> b) Sorucekode til forum ala newsgroup ideen med spørgsmål og svar
>

> NB jeg ved godt ovenstående er meget at bede om men jeg satser

Hej Flemming

Jeg vil meget gerne udarbejde noget til dig så det passer præcis til dine
behov.
Jeg vil kunne gøre det for 2-400 kr.
Hvis du er interesseret så skriv til mig med lidt flere detaljer så jeg kan
gå igang.

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Venlig Hilsen

MK
http://www.msdesign.dk
Professionelt webdesign til fornuftige priser

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 07-10-01 11:31

A dude from the usenet called "Martin Kruse" <martin.kruse@get2net.dk>
wrote:

>Jeg vil kunne gøre det for 2-400 kr.

I timen velsagtens!!
--
Palle Hans Jensen

"There is a lot of speculative material floating around."
MoD

Fra : John Sahl

Dato : 07-10-01 11:43

"Palle Hans Jensen" <yesspam@nospam.dk> wrote in message news:bmb0stkgcpcikgrj9k0mtlqmcgqursn1jl@4ax.com...
> A dude from the usenet called "Martin Kruse" <martin.kruse@get2net.dk>

> I timen velsagtens!!

Hvis du har set priserne på hans side, så nej

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Støt ofrene i USA via http://www.SupportUSA.dk hver en krone tæller

Fra : Martin Kruse

Dato : 07-10-01 13:43

"John Sahl" <johnsahl@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Se vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk
> MandeZonen, når du har fået nok af /Tidens Kvinder/

De 2-400 kr er en fast pris.
Ikke en time-pris.
Dette er kun fordi jeg lige er startet som web-programmør og derfor skal
starte i det små.
Men efterhånden som jeg får flere referencer hæver jeg selvfølgelig prisen
derefter

Fra : Allan Ebdrup

Dato : 07-10-01 14:56

"Flemming Løvenhardt" <lovenhardt@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg efterlyser noget sourcekode hvor følgende kriterier skal være opfyldt:
[KLIP]

Kig evt. på
http://www.aspin.com/home/webapps/bbs
Der er mange forskellige debatfora, i forskellige prisgrupper, de fleste er
på engelsk.

Vi (10-4 ApS) laver http://www.aspfastforum.com/aspfastforum/ der
understøtter sikre/gemte diskussionsgrupper, brugerrettigeheder osv.

MVH
Allan Ebdrup, 10-4 ApS