Browser
stl_s 3840
arlet 2470
IE5 - Hjemmeside logo
Fra : Søren Andersen

Dato : 05-10-01 16:50

Hvordan får jeg de små logo'er frem der efter hånden er på de fleste
hjemmesider ... syntes det er en smule kedeligt at kigge på det lille blå E
oppe i min "Foretrukne", jeg har lagt mærke til at hvis jeg fjerne linket og
tilføjer det igen, ja så kommer det lille smarte logo, lige til næste gang
jeg rebooter .. så er det væk igen !

- Søren Andersen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-10-01 17:13

Fri, 5 Oct 2001 17:49:30 +0200, skrev "Søren Andersen"
<[nospam]@[nospam].dk>:

>så kommer det lille smarte logo, lige til næste gang
>jeg rebooter .. så er det væk igen !

Ikonet forsvinder, når Temporary Internet Files tømmes, så har du
sat IE til at slette denne, når du lukker?
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Søren Andersen

Dato : 05-10-01 17:27

> Ikonet forsvinder, når Temporary Internet Files tømmes, så har du
> sat IE til at slette denne, når du lukker?

AHA .. der havde vi synderen .. for jeg bruger ikke det skidt (temp-files)

Men er der mon en snedig måde at få de logo's tilbage på UDEN at skulle
slette/tilføje ALLE mine 932424993 links !

Fra : J.C. Voss

Dato : 05-10-01 17:34

<http://www.usenet.dk/oss/dk.edb.internet.webdesign/diverse.html#FavIcon

--
//Jonas @ 11°, 56° | Hellere styr på lortet - |
<http://geografi.hjem.wanadoo.dk> | end lort på styret... |

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-10-01 17:55

Fri, 5 Oct 2001 18:34:12 +0200, skrev
macaddict2k@operamail.com.ugyldig (J.C. Voss):

><http://www.usenet.dk/oss/dk.edb.internet.webdesign/diverse.html#FavIcon

Det var vidst ikke sådan, at Søren selv ville sætte ikoner på
sine egne sider, men at det gjaldt de sider, der blev besøgt på
nettet, hvor det så forsvandt.

Fra : J.C. Voss

Dato : 05-10-01 18:25

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> wrote:

> Det var vidst ikke sådan, at Søren selv ville sætte ikoner på
> sine egne sider, men at det gjaldt de sider, der blev besøgt på
> nettet, hvor det så forsvandt.

Whoops