Mærkbar forskel på printere med 2 MB og 8 ~
Fra : Kristian

Dato : 05-10-01 13:37

Hvordan vil jeg kunne mærke forskel på nogle printere som har henholdsvis 2
MB og 8 MB hukommelse?

Altså i hvilke situationer har jeg brug for de 8 MB fremfor de 2 MB?

Fra : Thomas Antonsen

Dato : 07-10-01 07:53

Jeg går ud fra, du mener laserprintere? Så vidt jeg ved, kan laserprintere
ikke udskrive større billeder, end de har hukommelse til, fordi billedet
først dannes i printeren. Dvs. hvis du vil udskrive en kompleks .EPS fil fra
Quark Xpress eller lign. skal du have så meget ram i printeren, at den kan
være i printeren. T.ex. havde vi på vi forrige arbejde en HP 8500 med 192MB
RAM.

VH Thomas