NetXpress og MSN Messenger
Fra : [ThE]fReAk

Dato : 05-10-01 12:11

HeyZa NG!
Jeg søger lidt hjælp til opsætning af mit NetXpress... Efter jeg har fået
subj. kan jeg ikk sende filer længere over Messenger jeg aner ikk hva jeg
skal gøre for at få det til at funke, jeg kører åben konfiguration. Nogle
som har nogle forslag hvor problemet kunne ligge?

--
regards freak

Fra : vigggen

Dato : 05-10-01 23:20

"[ThE]fReAk" skrev d. 05-10-01 12:11 dette indlæg :
> [...]
Nogle
> som har nogle forslag hvor problemet kunne ligge?

HI jeg har samme problem med min msn jeg kan ikke sende filer og jeg har
prøvet det hele

Please vad skal man gøre ??????

http://www.kandu.dk/

Fra : Martin Mollerup

Dato : 05-10-01 23:45

Du skal have en off. ip for at sende filer.

Mollerup

Fra : Carsten Palm Kristen~

Dato : 06-10-01 15:53

"[ThE]fReAk" <freak@webhiker.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal gøre for at få det til at funke, jeg kører åben konfiguration. Nogle
> som har nogle forslag hvor problemet kunne ligge?

Ja det ved jeg, det virker da for mig.

Jeg har oprettet en Host/mapping -NAT som giver TOTAL adgang til én computer
på dit netværk.

MEN husk en firewall for sikkerhedens skyld.

PS: dette kan der læses mere op på din router på ip : 192.168.1.1

Fra : Søren Blom

Dato : 06-10-01 16:56

"Carsten Palm Kristensen" <carsten.palm@kristensen.mail.dk> skrev

> Jeg har oprettet en Host/mapping -NAT som giver TOTAL adgang til én
computer
> på dit netværk.

Hvad med en trin for trin guide, så en som mig også kunne være med?

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : [ThE]fReAk

Dato : 07-10-01 22:52

Det har jeg gjort, men lortet virker sQ stadig ikk! :c(

--
regards freak