Skyttens Kattefoder - kan IKKE anbefales.
Fra : PiaR

Dato : 05-10-01 11:05

Jeg købte i juli måned 2 x 15 kg tørkost fra Skyttens i Vestbjerg.
Et tilsyneladende godt foder som mine katte virkelig godt kan lide. Men nu
er det muggent

Og Spætte har fået dårlig mave. Rigtig splatmave, om det er pga det fra
Skyttens eller fordi han fik et brat foderskift skal jeg ikke kunne sige.

Det er opbevaret på præcis samme måde som vi ellers opbevarer tørkost på - i
en spand med tætsluttende låg.
Nu har vi selvfølgelig straks kasseret det og købt en sæk Iam's igen. Slut
med at eksperimentere med andet mad til de små.
De får kun Hill's eller Iam's for fremtiden.

Men det der generer mig mest, er at firmaet er total ligeglad og nærmest
beskyldte mig for ikke at opbevarer foderet godt nok.
Og så er det surt at have ca halvdelen tilbage af den ene sæk som nu er
ubrugelig.
Den anden sæk bruger min søster til deres katte, og den er OK.

Så jeg kan på ingen måde anbefale Skyttens kattefoder og slet ikke deres
måde at håndtere en henvendelse, som ikke en gang var en klage, på. Jeg
havde været tilfreds med at de havde sagt at det ikke var godt, og hvis de
havde tilbudt mig en kompensation bare på en lille pose.
Så havde jeg været glad og havde kun kunne rose dem for en god behandling.

ØV!

mvh Pia