StartOffice 6.0 Beta versus OpenOffice 638~
Fra : Torben Schou Jensen

Dato : 05-10-01 10:05

Her gik jeg og troede at StarOffice var stoppet og det nu var OpenOffice der
fortsatte, men så kommer der sgu en ny version,
hvad er formålet egentlig?
Alt imens at både Gnome og KDE efterhånden også har egne Office programmer
med i pakken.
Livet er ikke kedeligt med Linux, 4-5 forskellige versioner af næsten alt.
Er der nogen anbefalinger på hvad der er det bedste???
Mvh
Torben

Fra : Bjarne Wichmann Pete~

Dato : 05-10-01 12:29

Torben Schou Jensen wrote:

> Her gik jeg og troede at StarOffice var stoppet og det nu var OpenOffice
> der fortsatte, men så kommer der sgu en ny version,
> hvad er formålet egentlig?

Hmm, muligt at jeg tager fejl, men er StarOffice ikke blot en "pakket"
version af OpenOffice lige som Netscape er en version af Mozilla?

Bjarne

Fra : Lars

Dato : 05-10-01 13:09

> Hmm, muligt at jeg tager fejl, men er StarOffice ikke blot en "pakket"
> version af OpenOffice lige som Netscape er en version af Mozilla?

Præcist! (c; StarOffice har nogle proprietære ting med som OpenOffice
ikke har (svjv).

--
---
Lars

Fra : DUdsen

Dato : 08-10-01 02:43

Lars wrote:

> Præcist! (c; StarOffice har nogle proprietære ting med som OpenOffice
> ikke har (svjv).

herunder dansk stavekontrol samt en masse andre sprog. open ofice har
kun engelsk.

Fra : Kent Friis

Dato : 08-10-01 18:53

Den Mon, 8 Oct 2001 03:43:26 +0200 skrev DUdsen:

>herunder dansk stavekontrol samt en masse andre sprog. open ofice har
>kun engelsk.

Skulle openoffice ikke bruge ispell?

Mvh
Kent
--
IIS should be kept behind a PIX or better firewall, with port 80 closed.