USB på gammel masking
Fra : Serial # 19781010

Dato : 05-10-01 10:50

Hvis man putter et USB io-kort i en gammel maskine fra omkring 95', er
der så en masse problemer, eller er der god chance for at det faktisk
virker ??

vh

Søren

Fra : Falckredderen Raga M~

Dato : 05-10-01 11:10

"Serial # 19781010" <lmdslpe@ericsson.dk> skrev
> Hvis man putter et USB io-kort i en gammel maskine fra omkring 95', er
> der så en masse problemer, eller er der god chance for at det faktisk
> virker ??

Der er en god chance for at det virker. Det gør det i hvert fald på mit
gamle Asus TX-97 board.

mvh
Peter

Fra : Nils Lastein

Dato : 05-10-01 12:35

Fra : Falckredderen Raga M~

Dato : 05-10-01 15:39

"Nils Lastein" <nila@dsr.kvl.dk> skrev

>Problemet bliver nok nærmere, at dit OS kan ikke se din USB -
>feks. winslåws95.

Det kan klares med en patch.

mvh
Peter

Fra : JN

Dato : 06-10-01 11:17

> Der er en god chance for at det virker. Det gør det i hvert fald på mit
> gamle Asus TX-97 board.

Jep, jeg har gjort det samme som dig, og det virker også fint.

mvh Jakob

Fra : peter-nt

Dato : 05-10-01 18:19

På min gamle pentium classic (intel bundkort uden MMX og max 166Mhz)
fungerer det 100% (m. win98) - det var min eneste mulighed for at få
tilsluttet en schrollmus, da bundkortet hellerikke havde O/S2 tilslutning
mvh peter-nt

Fra : Falckredderen Raga M~

Dato : 05-10-01 18:51

"peter-nt" <peter-nt@vip.cybercity.dk> skrev
....<SNIP>...da bundkortet heller ikke havde O/S2 tilslutning

Nej, det er der dæl'me ikke mange bundkort der har... Tror du ikke, du
mener PS/2-tilslutning?

mvh
Peter