Hvad skal jeg vælge??
Fra : Nostr@

Dato : 04-10-01 20:19

Hejsa.

Jeg har sat ca. 500,- kr. af om måneden til nyt internet, men hvad skal jeg
vælge?

Tiscali 1024/128 m. USB modem

Orange 1024/256 m. tlf abonement inkl.

Har I nogle gode/dårlige erfaringer?

Nostr@

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 04-10-01 20:26

"Nostr@" <nostra@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har sat ca. 500,- kr. af om måneden til nyt internet, men hvad skal
jeg
> vælge?

Personligt synes jeg Boomtown ADSL fra TDC Internet hvor du får 512/512 for
475 kr er et godt tilbud
(og nej, jeg får hverken procenter eller noget)

--
Martin Højriis Kristensen
Life is a cookie

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-10-01 21:29

Thu, 4 Oct 2001 21:25:55 +0200, skrev "Martin Højriis
Kristensen" <hoejriis@sletdetteiname.com>:

>Personligt synes jeg Boomtown ADSL fra TDC Internet hvor du får 512/512 for
>475 kr er et godt tilbud

Og hvad er Boomtown ADSL?

Har TDC endnu et ADSL-tilbud udover Bredbånd, Net-express og
Pro@cess?

Fut: news:dk.edb.internet.udbydere.xdsl
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : *Xray

Dato : 05-10-01 08:42

http://www.boomtown.net/adsl/index.php

> Har TDC endnu et ADSL-tilbud udover Bredbånd, Net-express og
> Pro@cess?

jep

--

*Xray

Fra : Bashful

Dato : 04-10-01 21:01

"Nostr@" <nostra@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Hejsa.
>
> Jeg har sat ca. 500,- kr. af om måneden til nyt internet, men hvad skal
> [...]

Når det kommer til stykket så er der vel bund i grund ikke ret stor forskel
på de forskellige udbydere om du vælger den ene fremfor den anden. Så hvad
du alligevel ender med at vælge udfra bliver nok små ting!!!

Tiscali: Stort etableret firma der har udbudt ADSL i en rum tid nu, så det
er vel en triviel ting for dem at lave endnu en forbindelse - til gengæld
får du USB-modem istedet for router, og "kun" 128 Kbit i upstream.

Orange: Mindre firma når det kommer til ADSL-delen der er mere "grønne", de
har haft deres problemer men har fået styr på det nu. Dér får du en router
med, og du får også dit telefon-abonnement med i prisen + dobbelt op af
upstream i forhold til Tiscali.

Orange ville jeg vælge hvis det var mig der var i dine sko. Jeg står selv nu
og HAR bestilt hos Orange og får forbindelsen fredag i næste uge. NÅR
forbindelsen først kører kan jeg ikke forestille mig at jeg vil sidde og
sige:"Øv, jeg skulle have valgt ..?.. istedet for Orange", til den tid er
det ikke dét der tæller tror jeg!!!

Pøj pøj med bestillingen.

MVH

Kasper

Fra : Izeqb

Dato : 08-10-01 22:52

"Bashful" <bashful@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sige:"Øv, jeg skulle have valgt ..?.. istedet for Orange", til den tid er

jeg ville ikke vælge orange, du siger godt nok at de har fået styr på deres
ting nu....men.....Jeg bestilte Fastnet tlf. hos dem her for ikke særlig
lang tid siden ogf det fortryder jeg af hele mit hjerte. Efter at jeg havde
flyttet skulle jeg vente 1½ måned for det kom til at virke.
Jeg ringede til dem mindst 2 gange om dagen, og fik hele tiden det samme
svar: Det virker indenfor 24 timer.

Det var først da jeg ringede til TeleDK og fik at vide at der skulle laves
noget på min adresse den 4 okt. der begyndte at ske noget. Eller det vil
sige, at ligepludselig kunne de da godt fortælle mig at det først ville
virke en måned efter.

Hold dig fra Orange, de har ikke styr på en skid....ikke engang mobiltlf.

bare et godt råd

Fra : Rudi Stegen

Dato : 05-10-01 11:07

Hej Nostr@, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Har I nogle gode/dårlige erfaringer?

Udover Kaspers kommentar vil jeg lige tilføje, at jeg under alle
omstændigheder ville vælge en router-løsning, da den har en del ret
store fordele. (Tiscalis Cisco 677 er meget lidt dyrere end deres USB,
og man får alle fordelene).

Jeg kender ikke noget til Orange, da jeg selv anvender Tiscalis ADSL,
som jeg kun kan sige positivt om gennem de ca. 14 mdr., jeg har haft
den. Den kører yderst stabilt, og man får tilmed den pt. sikkert mest
pålidelige newsserver i landet.

Under alle omstændigheder: Bemærk om du må konfigurere din router.
Måske finder du det hér og nu ikke så voldsom nødvedigt, men du kommer
med pæn sikkerhed til det.

--
Hygge fra Århus - Rudi