Printer virker kun når man genstarter PC
Fra : Susanne Næss Niselse~

Dato : 04-10-01 15:07

Hej
Jeg har fået nyt grej og det er fint nok. Men jeg kan ikke få printeren til
at virke med mindre jeg genstarter computeren og derved får besked om at
vælge, om jeg vil printe det ud, der står i kø.
Hvordan får jeg printeren til at virke?

Hilsen Susanne

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 04-10-01 15:53

Du skulle vel ikke have installeret MS works og MS Office på en gang?
Det lyder som en versionskonflikt mellem 2 programmer. Overnævnte er typisk!
Man får Works med maskinen og får af en god ven så lige en officepakke, som
jo er meget bedre. I så tilfælde smider man Works ud. AHRmm

Mvh

Jesper