IE bruger cachede sider hele tiden!
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-10-01 14:22

Hejsa!

Jeg er ved at blive vanvittigt!

Min IE5.5 er begyndt at bruge cachede sider hele tiden.
Hvis der f.eks. er sket en ændring på en side (f.eks. en dynamisk
side), så skal jeg trykke F5 for at se ændringerne. Trykker jeg
tilbage og frem, så er det _endnu_ engang den gamle side der dukker
op.

Jeg har flere gange slettet alle midlertidige filer, det har ikke
hjulpet?

Nogle løsningsforslag? Min F5-tast bliver slidt!

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.

Fra : alex

Dato : 04-10-01 15:43

Slå proxy server fra , og cache i din browser.
Dette gøre under tools menu.
Hilsen
Alex.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 07-10-01 16:50

alex skrev:

>Slå proxy server fra , og cache i din browser.
>Dette gøre under tools menu.

Jeg bruger ikke proxy, og cachen har virket før - men jeg prøver nu at
slå den fra.

Det der undrer mig er, at det jo er ældre versioner af sider der vises
EFTER jeg har hentet en ny ned. Refresh (F5) og pil tilbage og pil
frem, så vises den gamle siden alligevel...

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Ole Helms

Dato : 04-10-01 16:16

> [...]
> hjulpet?
>
> Nogle løsningsforslag? Min F5-tast bliver slidt!

Hvordan står dine indstillinger for IE > Egenskaber for Internettet >
Midlertidige internetfiler > Indstillinger? Står markeringen ud for Aldrig?
Prøv at ændre den til Hvert besøg på siden. Håber det hjælper.
--
Venlig hilsen
Ole Helms

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 07-10-01 16:49

Ole Helms skrev:

>Hvordan står dine indstillinger for IE > Egenskaber for Internettet >
>Midlertidige internetfiler > Indstillinger? Står markeringen ud for Aldrig?

Den står til automatisk.

>Prøv at ændre den til Hvert besøg på siden. Håber det hjælper.

Jeg prøver, men automatisk har jo virket før - og det gør vel min
surfing hurtigere af og til. Det undrer mig at den viser en gammel
side EFTER den har hentet en nyere ned - det giver ikke rigtig mening.

venligst,
Lasse Hedegaard