In memoriam
Fra : Maj-Britt

Dato : 04-10-01 13:46

Hej NG

Idag er en rigtig vemodig dag for mig Kl.12.30 fik min kat Fellini, som
nogen af jer måske husker fra min beretning i august måned, fred for sine
smerter. Heldigvis foregik det herhjemme med Raiku's kyndige og omsorgsfulde
hjælp, hvilket er en stor lettelse i den svære situation. Ninja, Tino og
Sille fik hermed også mulighed for at sige farvel, hvilket jeg har det
rigtigt godt med fordi især Ninja var meget knyttet til Fellini.Selvom Raiku
støttede mig i min tunge beslutning og jeg indså at det var den sidste
tjeneste jeg kunne gøre min dejlige kat, var det med stor sorg i hjertet at
jeg nussede ham imens han stille sov ind.

Jeg håber inderligt, at han nu hygger sig sammen med de andre katte ved
regnbue broen, hvor hans søster Coco og bedste ven Dizzy har ventet på
am - men for fanden hvor vil han blive savnet her

Mvh en stortudende Maj-Britt

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 04-10-01 14:27

Hej Maj-Britt

Tanker og trøsteknus herfra til dig
Og masser af nus og næsemøz til Ninja, Tino & Sille

Hilsen
Joan, Neo & Dixie

Fra : Denise

Dato : 04-10-01 15:18

Hej Maj-Britt
Hvor jeg føler med dig, det er bare så utroligt svært når noget sådan sker.
Mange tanker Denise

Fra : S.J & L.T.

Dato : 04-10-01 17:22

Nej, hvor blev jeg bare rørt over dit lille 'efterord'. Indtil nu har jeg
kun sagt farvel til én kat; på trods af at familien har haft kat siden jeg
var 3 år. Dengang, for 8 år siden, var det gamle hvidmis på 17 år, som blev
kørt over. Alle de andre gamle mitte-katter lever endnu i bedste velgående;
men en dag bliver det jo også deres tur.
Jeg ved at du må have det forfærdeligt nu Mai-Britt. Håber at du altid vil
kunne få et smil frem på læben, når du tænker på Fellinis bedste øjeblikke
med dig og dine andre katte.

En stor tanke fra Linda

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 04-10-01 18:15

> [...]
> regnbue broen, hvor hans søster Coco og bedste ven Dizzy har ventet

> am - men for fanden hvor vil han blive savnet her

De sidste ni ord siger næsten aller mest om dine følelser for missen
... min dybeste medfølelse med dig og tanker til dig i disse svære dage
... du vil opdage at det, at du har gjort det bedste for din kat og at
den stille og rolig fik en værdig rejse over regnbue broen , vil være
det der hjælper dig videre .. og til med tiden at kunne se det som en
værdig afslutning på et god og værdigt liv ... knus fra Ami

Fra : Fie

Dato : 04-10-01 18:48

Hej Maj-Britt

Jeg genlæste lige dit indlæg fra august, for at genopfriske hukommelsen, og
jeg er overbevist om, at du har taget den rigtige beslutning. Det gør ondt
at sige farvel til en god ven, og det er svært at få sig selv til at se, at
det er en frelse, man har givet sin gode ven ved at lade hans lidelser ende,
fordi man selv sørger over tabet. Jeg gik igennem mange overvejelser også
med min Tilde, før hun blev aflivet og mange tårer løb efter selve dagen.
Jeg sender tit en kærlig tanke til min smukke grå ven med den silkebløde
pels, ligesom du sikkert vil til Fellini.

Du gav ham en stor gave ved at lade han være i hjemmet idag, så han kunne
være i sine vante omgivelser med dig og de andre katte. Jeg ville selv have
ønsket, at vi havde gjort det med Tilde, fordi hun var så angst for at blive
transporteret, men det blev aldrig til noget.

Vær god ved dig selv iaften og hyg dig med Ninja, Tino og Sille, som stadig
er der og som vil gøre alt for at trøste dig

Thomas og Tulle sender dig en trøste-spinden
Hilsen
Fie

Fra : Maj-Britt

Dato : 05-10-01 08:43

Hej igen,

Tak til alle for de søde ord og tanker, som trøstede og lunede Jeg er så
taknemmelig for, at jeg har stadig har 3 dejlige katte, som kan aflede mine
tanker og give mig masser af grunde til at smile ( og skælde ud meeen
det er nu en anden historie ...) Umiddelbart virker misserne ikke som om
de savner deres kammerat ( de utaknemmelige bæster ...) men det er jo
også kun godt at livet for deres vedkommende fortsætter uændret.

Mvh Maj-Britt

Fra : Kate

Dato : 05-10-01 17:06

> [...]
> ved regnbue broen, hvor hans søster Coco og bedste ven Dizzy har
> ventet på am - men for fanden hvor vil han blive savnet her

Åh hvor er det sørgeligt. Også selvom man med sin fornuft ved at det er
det rigtige for missen. Jeg kom til at tænke på min egen Oliwer,
snøft!
--
Kate

Fjern noget fra adressen ved privat svar.