Sircam Teledanmark
Fra : Renè

Dato : 04-10-01 12:51

Er der sysadmin ved Teledanmark
der gider give ham her et spark han har lige mailet mig en sircam
Hans e-mail er
boldrup@mail.tele.dk
Den er kommet den 4/10-2001 kl 11.26 og jeg kender ikke manden
På forhånd tak
/Renè

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 04-10-01 12:59

In article <9phie2$164s$1@news.cybercity.dk>, Renè wrote:

> Er der sysadmin ved Teledanmark

Det er der sikkert. www.psirt.dk, og lad være med at forurene usenet med
det.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Sic Transit Gloria Thursdi.

Fra : Renè

Dato : 04-10-01 13:06

Jeg Ved ikke hvad du fabler om men den er fanme grum og jeg håber ikke du
arbejder ved TeleDk for så tager i vist ikke virll særlig seriøst inde ved
jer
Jeg var heldig min virus scanner tog den

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 04-10-01 13:11

Den Thu, 4 Oct 2001 14:05:31 +0200 skrev "Renè"
<asktoknow@Cybercity.dk> :

>Jeg Ved ikke hvad du fabler

Du kunne jo prøve at sætte dig ind i det, læs:

http://www.usenet.dk/netikette/gruppe.html og
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.internet.udbydere.xdsl

>om men den er fanme grum

ja ja

>og jeg håber ikke du
>arbejder ved TeleDk for så tager i vist ikke virll særlig seriøst inde ved
>jer

En båtnakke som dig der melder at en gut har virus på usenet
istedet for at tage direkte kontakt til udbyderen, og endda
poster vedkomnes email addy er svært at tage seriøst.

--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/

Fra : Renè

Dato : 04-10-01 13:17

Nu ved jeg ikke lige havd du menere med båtnakke jeg er duknakket
Men det er vel et problem for udbyderen ikke ??
og hvis gutten der har e-mail ikke er klar over det og der sider folk uden
virus checker hvad så ??
hvor meget mere overflødig mail vil du havde ??

/Renè
Cybercity rykker

Fra : Peter Juhl

Dato : 04-10-01 14:13

"Renè" wrote...

> Men det er vel et problem for udbyderen ikke ??

Sikkert, men det er ligeledes et problem at du poster ting der
ikke har nogen relevans for denne gruppe ... sekundært quoter
du ad helvede til.

/Peter

Fra : UlleDulle

Dato : 04-10-01 22:18

On Thu, 4 Oct 2001 14:17:19 +0200, "Renè" <asktoknow@Cybercity.dk>
wrote:

>Nu ved jeg ikke lige havd du menere med båtnakke jeg er duknakket
>Men det er vel et problem for udbyderen ikke ??

Hvorfor er det et problem for udbyderen? Tror du, at internetudbydere
scanner deres kunders emails, inden de bliver sendt til modtageren?
Hvis de gjorde dette, ville emails være timer om at komme frem. At du
får virus, er dit problem, da du åbenbart ikke beskytter dig selv godt
nok.

Fra : Renè

Dato : 05-10-01 02:37

> Hvorfor er det et problem for udbyderen? Tror du, at internetudbydere
> scanner deres kunders emails, inden de bliver sendt til modtageren?

Hacker smacker ??

Fra : Renè

Dato : 05-10-01 02:38

"Damn" Stavle fejl

Fra : Morten Boysen

Dato : 05-10-01 11:35

"UlleDulle" <ufc@sol.dk> wrote in message
> [...]
> Hvis de gjorde dette, ville emails være timer om at komme frem. At du
> får virus, er dit problem, da du åbenbart ikke beskytter dig selv godt

Hvad får dig til at tro, at det vil tage flere timer?

--
Morten Boysen

Fra : Bjarne Wichmann Pete~

Dato : 04-10-01 13:19

Renè wrote:

> Jeg Ved ikke hvad du fabler om men den er fanme grum og jeg håber ikke du
> arbejder ved TeleDk for så tager i vist ikke virll særlig seriøst inde ved
> jer

Mon ikke mener at Andreas mener at det er en langt bedre idé at du
henvender dig direkte til TeleDK (postmaster@mail.tele.dk?) i stedet for at
annoncerer det her? Forestil dig at vi alle rapporterede de 5+ Code Red,
nimda whatnot vira/orme angreb vi har i timen her? Mailvira har intet som
helst med .xdsl at gøre.

Kunne også være at du skulle henvende direkte til afsenderen og fortælle
ham at han er inficeret!

Og så er videre diskussion vist mere passende i dk.admin.netikette så ...

FUT: dk.adming.netikette

Bjarne

Fra : Gevaldi

Dato : 04-10-01 16:57

Nu er den rigtige adresse altså: www.csirt.dk

--
Hilsen Gevaldi

Det er ofte lettere at få tilgivelse end tilladelse.

Rygere er i mindretal og mindretal bør man tage hensyn til.

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 04-10-01 22:13

In article <3bbc86c3$0$42085$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Gevaldi wrote:

> Nu er den rigtige adresse altså: www.csirt.dk

Doh! At tale om erhvervsskade. Jeg tager de røde kinder og dummehatten
på og går i seng.

--
Andreas Plesner Jacobsen | There Is No Cabal.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-10-01 13:58

Renè skrev:

>Er der sysadmin ved Teledanmark
>der gider give ham her et spark han har lige mailet mig en sircam

Skriv til abuse@post.tele.dk - send evt. en kopi til afsenderen, han
ved højst sandsynligt ikke han er inficeret med virus.

>Hans e-mail er
>******@mail.tele.dk

Jeg ville ikke bryde mig om at folk sådan bare sendte min mail-adresse
ud på usenet! Den adresse kommer ikke andre end dig, ejeren og Tele
Danmark-manden der evt. skal hjælpe jer ved.

>Den er kommet den 4/10-2001 kl 11.26 og jeg kender ikke manden

Det hører overhovedet ikke til i denne gruppe - denne grupper er til
xdsl-relateret snak/debat.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.

Fra : Renè

Dato : 05-10-01 02:21

Jeg er sku ked af at havde postet idiotens mail her men da jeg arbejder med
multimedia og skal prøve at forklare dig det stopper jeg her ....
Men jeg kan fortælle dig at den mail grp jeg sidder i og har snakket med i
dag og hvormange der har en e-prot var jeg forbløffet ???
Da jeg læser meget usent og ikke skriver meget var det nok min første tanke
at det måske kunne ramme dem .men hvad fan jeg blev jo noke ikke ramt vel

Til TeleBan øøøøhhhh Teledanmark undskyld og til gutten .også slet den
venligst (Hans e-mail)
Og jeg er stadigvæk ikke en båtnakke men en duknakket person med klosser

P.s Min Konto ved teledanmark bliver lukket i morgen så skulle den pot
forhåbligt være ude
Hilsen den undskyldende terorrist

Fra : Renè

Dato : 05-10-01 03:08

> Jeg ville ikke bryde mig om at folk sådan bare sendte min mail-adresse
> ud på usenet! Den adresse kommer ikke andre end dig, ejeren og Tele

Jo Tak Men hvor har han min fra ??????????????

Kan i ikke fut mig hvis jeg skal i en anden gruppe for jeg vil forsvare mig
til det sidste det er sku der for jeg har valgt en internet udbyder der er
proff og som gider og svare mig
Simon skals er du der hvad er hacker s....

Fra : Morten Boysen

Dato : 05-10-01 11:37

<http://www.cybercity.dk/privat/tjenester/diverse_tjenester/hacker_smacker/>

--