Nye killingebilleder...
Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 04-10-01 10:19

Til de af jer der måtte være interesserede....

Der er splinternye billeder af Jack, Phumba og Bøv på
http://cutiecats.tripod.com/ ->Killinger 4.

Husk også at jeg ELSKER hilsner i min gæstebog

Er der forresten noget nyt om kattetræffet i Århus' omegn?

Mange hilsner

Lisbeth
http://cutiecats.tripod.com

--
Posted from [195.97.164.98]

Fra : Grit Wessel

Dato : 04-10-01 14:33

> Der er splinternye billeder af Jack, Phumba og Bøv på
> http://cutiecats.tripod.com/ ->Killinger 4.

Hi hi, herligt billede det med sodavandsdåserne! Men hvor er det bare TYPISK
kat!

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 04-10-01 19:37

In <3bbc642d$0$51372$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Grit Wessel wrote:

> Hi hi, herligt billede det med sodavandsdåserne! Men hvor er det bare
> TYPISK kat!

   Hvorfor er det nu lige at vores småkræ er så fandens ufotogene?
*Suuuuuk*

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : S.J & L.T.

Dato : 04-10-01 16:20

Flotte billeder med mange 'gode øjeblikke'

Hilsen Linda