Indkøbstur - Burg i Tyskland
Fra : Kim

Dato : 04-10-01 08:46

Jeg støver rundt efter et par adresser på forretninger i Burg Tyskland!

Skal på shoppingtur til Tyskland og planen er at smutte til Burg. Har du
været der, og har du evt. et godt tip til mig må du meget gerne skrive.

På forhånd tak.

Kim

Fra : Hallum

Dato : 04-10-01 12:07

Hejsa

Jeg går ud fra du skal med Scanlines færge fra Rødby
til Puttgarden og så derfra kører videre (små 10 km) til
Burg ? Bare så snakker om samme "Burg" *S*

Så ved du sikkert også at du kan slippe med 100,- kr.
ialt hvis du kører ombord på den tyske færge fra
Puttgarden senest 3 timer efter køb af billetten ?

(Fungere på den måde at du får pengene refunderet
når du skal tilbage til Rødby)

Det er en meget hyggelig by med en fin indkøbsgade/gågade.
Der er masser af småbutikker og restaurenter - en McDonalds
har de sørme også.

Af øvrige indkøbsmuligheder kan nævnnes en Aldi og Spar
som jeg ihvertfald lagde mærke til ... men du kan utvivlsomt
finde andre gode indkøbsmuligheder.... og så er det jo også
billigere end Scanlines indkøbs-"båd" der ligger i Puttgarden *S*

Så Burg kan anbefales !
(Men husk der er mange ensrettede gader der kan drille *G*)

Måske kan du finde flere oplysninger her :
http://www.sh-tourist.de/ob_indin.htm
http://www.sh-tourist.de/ziele/fehmarn/fehmarn.htm
http://www.fehmarn-online.de/

Fehmarn må været navnet på området hvori byen Burg ligger.

Du kan også skrive en email og spørge efter
indkøbsmuligheder her til : kontakt@fehmarn-online.de

Og her kan du tilmelde dig Fehmarn´´s nyhedsbrev :
http://www.fehmarn-online.de/archiv/newsletterpopup.htm

Ellers prøv med en generel søgning på www.yahoo.de
eller måske også på www.google.com

Håber det hjælper dig på vej - go tur !

mvh.
Hallum, Esbjerg

Fra : Kim

Dato : 04-10-01 14:40

Hejsa

Jo vi skal med Rødby færgen - og jeg er helt sikker på det er samme Burg vi
taler om. Jeg har været der engang tidligere, men denne gang ville jeg blot
være mere forberedt på stimullering af shopping genet. Tak for tippet med
3-timers billetten.

Jeg kigger nærmere på dine links, og håber dermed at finde et par yderligere
tip om butikkerne i byen.

Tak for hjælpen

Med venlig hilsen
Kim

Fra : Kim

Dato : 04-10-01 14:10

"Kim" <hp_tormose@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Skal på shoppingtur til Tyskland og planen er at smutte til Burg. Har du
> været der, og har du evt. et godt tip til mig må du meget gerne skrive.

Hej.

Der er også en sk-discount. Udemærket butik. Katalog kan findes på
www.sk-discount.dk

Hilsen Kim

Fra : Kim

Dato : 04-10-01 14:33

Hej

Halløj, den ramte lige i øjet. Har allerede printet kataloget til nærlæsning
i aften. Vi smutter afsted i morgen tidlig - sidste dag i ferien!!

Tak for dit tip
Kim