Handicap autostol.
Fra : Jens Dørge

Dato : 03-10-01 21:32

Hej jeg ved godt at dette ikke er et handelsforum, dette er mest ment som en
evt. hjælp. Jeg har en Britax Traveller Plus til salg. Det er en autostol
til handicappede børn 15-36 kg. ca 11 år. Stolen fastspændes med alm. sele,
barnet fastspændes med stolens 5 punktssele, der er støtte til hovedet og
mulighed for at tilrette div. støttepunkter.
Stolen er som den eneste godkendt til brug med stolens sele op til 36 kg. Se
den på www.britax.com. Den sælges for kr. 3000.-

Med venlig hilsen

Jens

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 03-10-01 21:57

Jens Dørge skrev:

>Hej jeg ved godt at dette ikke er et handelsforum,

Ja det har du vist før fået at vide.

>dette er mest ment som en
>evt. hjælp.

Hjælp til din forretning?

Har du overvejet muligheden for at jage evt. kunder væk på denne måde?
Personligt ville jeg da handle et andet sted, end hos én, der starter
med at indrømme at bryde reglerne.

Jeg synes, du er et fjols.

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 03-10-01 23:10

Kaj Svenningsen skrev:

>Ja det har du vist før fået at vide.

Jens har så svaret privat med en begrundelse om ikke at kunne svare i
gruppen.
Det lyder sandsynligt, da hans program bruger Sv: i stedet for Re:

Svaret er det gammelkendte om at være så gavmild og ikke tjene en
krone på det.

Det ændrer ikke på det, jeg skrev tidligere.

www.kajsvenningsen.dk/