Søges: Ejer af et socket 370 motherboard
Fra : Thomas Worm Madsen

Dato : 03-10-01 15:17

Da mit BP6 er endt som bordskåner, søger jeg en som er ejer af et socket 370
(PPGA) bundkort og bor i nærheden af Fredericia.
Jeg vil nemlig gerne ha' testet om de 2 Celeron 500 stadig kan eller om de
er endt som bordskånere til kopper...

Med venlig hilsen

THomas

Fra : Thomas Worm Madsen

Dato : 09-10-01 23:14

Jeg søger stadig en ejer af et socket370 (PPGA) mobo... det kan vel ikke
være så svært.. hvis mine cpu'er ikke virker, så starter maskinen ikke..
hvis din maskine skulle tage skade dækker jeg self. udgifterne til nyt
udstyr. Men ellers tak for den store barmhjertighed. Jeg ville ha' gjort det
for jer.. men nu sidder jeg jo også på den forkerte side af bordet :-/

MVH

THomas