HEDETURE
Fra : ingste

Dato : 03-10-01 14:45

I forbindelse med overgangsalderen lider jeg frygtelig af hedeture.

Er der nogen som har et godt råd.

enlig hilsen

Ingste

Fra : someone

Dato : 04-10-01 09:49

Tja hormoner kan jo hjælpe, men i Helsekostbutikker kan du købe

Remifemin ® som også er gode og har hjulpet mig, du skal regne med der går
nogen tid før virkning mærkes.

Hilsen

Fra : Ulla

Dato : 04-10-01 21:32

Prøv at kikke på Fahlbergs websted om Kombucha - det er en af de ting, den
hjælper imod.
home4net.inet.tele.dk

Fra : Bj. Nielsen

Dato : 08-12-01 11:18

Jeg har haft stor glæde af Salvie-kapsler, som kan købes hos Matas.
Med venlig hilsen

B. Nielsen