Roterende Text !
Fra : Mudj@

Dato : 03-10-01 12:45

Jeg vil gerne have et stykke text, der ligesom roterer ind i skærmen og
tilbage. Hvordan laver jeg det?

Pft,

Mudj@

Fra : FreeRider

Dato : 04-10-01 08:46

Mudj@ wrote in dk.edb.internet.webdesign.flash:
> Jeg vil gerne have et stykke text, der ligesom roterer ind i skærmen og
> tilbage. Hvordan laver jeg det?
>
> Pft,
>
> Mudj@

Du kan lave det i flash, men det er ret tidstrævende,
Du kan finde nogle forskellige programer der kan lave de vildeste
effekter, i løbet af 0,5, og alligevel gemer dem, i *.fla eller *,swf.
Hvilket program du skal bruge kommer an på hvad du vil lave, prøve at
download det par programmer, jeg har selv et det hedder et eller andet
med swi..... jeg kan ikke huske det sidste,

Jeg håber der hjælper.

FreeRider
Let it Snow
www.skitips.dk