Printere til under 600 kr.
Fra : JN

Dato : 03-10-01 11:48

Jeg leder efter en printer til under 600 kr. (!)

Der skal være

1) USB-tilslutning
2) Farvepatron og sort-hvid patron skal være separate.

Evt. ville det være fint, hvis også der blev oplyst nogle URLs til
forhandlere

- ja, jeg har prøvet edbpriser.dk

mvh Jakob

Fra : --==JKADK==--

Dato : 03-10-01 11:56

"JN" <nielsen@hotpop.com> wrote in message
> [...]
> 2) Farvepatron og sort-hvid patron skal være separate.
>
> Evt. ville det være fint, hvis også der blev oplyst nogle URLs

www.electriccity.dk se efter tilbudsavisen der kan hentes i pdf
format

Regards

Fra : Ivan G

Dato : 03-10-01 18:47

s:3bbaeceb$0$9448$4d4eb98e@news.dk.uu.net...

Epson sc 480 sxu 449,-
www.merlin.dk

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 03-10-01 19:36

> Jeg leder efter en printer til under 600 kr. (!)
>
> Der skal være
>
> 1) USB-tilslutning
> 2) Farvepatron og sort-hvid patron skal være separate.

Hvis du har 699,- mener jeg at have set en HP DeskJet 845 hos Fona i denne
uge...

Claus