Jeg fraråder 12 move-Tiscali på det krafti~
Fra : Lyrik

Dato : 03-10-01 10:59

Sådan var min sidste korrespondance med 12-move, efter forgæves at have
forsøgt opsigelse flere gentagne gange.
De fortsatte med at tildele mig kundestatus og tilhørende regninger.
Til sidst kom deres leder frem med følgende rosværdige udsagn:
Det var på gruppen dk.edb.internet.udbydere.ris+ros:
<Kære Jens Erik Bech

Ja.. jeg kan godt forstå din frustration, da vi har haft nogle problemer med
vores surfer produkt. Dog skal det også siges at du fik din regning
krediteret, da jeg fik din sag i hånden. Vi har haft lang ventetid på vores
fakturering på vores surfer produkt og alle de problemer, der har ligget og
luret i de måneder er jo så kommet frem nu, da regningerne kom. Vi er heller
ikke blege for at indrømme vores fejl og selvfølgelig skal folk kreditters
når ikke de har brugt det eller har sent opsigelse ind. ( ja.. vi havde fået
din opsigelse i januar, den var bare arkiveret forkert så supporterne kunne
ikke finde den.. en ups fra min side - men vi er vel alle mennesker )

Jeg kan ikke helt forstå hvorfor du er mod at vi vil have en skriftlig
opsigelse. Vi har hele tiden sagt at vi vil have vores sikkerhed i top, så
man kan ikke lukke hinandens abonnementer uden at vi har en underskrift vi
kan falde tilbage på. Det er ikke sikkert at sende en opsigelse over
telefonen eller over email. Faktisk laver vi ingen ændringer hvis ikke det
er kontoindehaveren vi har underskriften fra. Hvis man ikke kan lide vores
sikkerhed så har jeg det helt fint med at man vælger en anden udbyder, men
der er mange mennesker der er mere trygge ved den sikkerhed vi har. Jeg
siger ikke at det er sådan det skal være foreviget og vi skal da også ændre
os, det er bare ikke noget der er aktuelt lige nu.

Ang. opsigelser så bliver alle opsigelser lavet inden ca. 1 måned ( vi vil
ikke lukke med det samme, da folk nogen gange fortryder ). Jeg har det helt
fint med at folk skifter udbyder, for os gælder det om at kunden er glad og
hvis kunden ikke har den optimale forbindelse eller vi ikke lever op til
kundens krav, jamen så er det fint med mig at kunden skifter til det
selvskab. Vi kan godt finde på at spørge hvorfor folk skifter, men det er
mere for at finde ud af om der er et generelt problem hos os eller for at
gøre os selv bedre.

Håber det var svar nok ellers må du skrive til mig.

Malene Christiansen ( Teamchef ) / 12move
Peter Bangs Vej 26, 2000 Frederiksberg, Denmark
Tlf. (+45) 38 16 01 20 - Fax (+45) 38 16 01 25>

Idag fik jeg så yderligere en regning på 670,64kr. fra dem med beløb tilbage
fra 10. måned 2000!
Jeg fraråder 12-move Tiscali på det inderligste! De er ikke til at slippe af
med.

Jens

Fra : Kurt Brixen

Dato : 03-10-01 15:24

On Wed, 3 Oct 2001 11:58:54 +0200, "Lyrik" <lyrik@heaven.dk> wrote:

> [...]
>fra 10. måned 2000!
>Jeg fraråder 12-move Tiscali på det inderligste! De er ikke til at slippe af

Så vidt jeg ved betaler man pr. minut hos 12move, og ikke noget i
abonnement. Så hvis du har fået en regning, har du så ikke brugt
minutterne?

Eller er det mig der har misforstået noget.

Kurt Brixen

Fra : darki

Dato : 03-10-01 17:57

Jeg tror vist bare han vill brokke sig lidt!

/Darki

Fra : Lyrik

Dato : 03-10-01 22:31

"Kurt Brixen" <nospam@to.brixen.as> wrote in message

> Så vidt jeg ved betaler man pr. minut hos 12move, og ikke noget i
> abonnement. Så hvis du har fået en regning, har du så ikke brugt
> minutterne?
>
> Eller er det mig der har misforstået noget.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Jeg startede med at betale minutpris. Så gik jeg over til en fast daglig
time kaldet -supersurfer- .

Derefter fik jeg i januar adsl hos Cybercity. 12move kunne ikke på den tid
levere ADSL.Jeg kunne ikke melde mig fra 12 move telefonisk, eller pr.
e-mail. Men du kan godt melde dig til ved et klik på nettet.

Jeg sendte brev. De svarede ikke men lod abonnementet fortsætte. Tilsidst
måtte jeg sende et nyt brev og tage kvittering på posthuset for at sikre mig
at jeg ikke skulle blive ved med at betale deres abonnement til evig tid!

Så skrev jeg i nyhedsgruppen, og "den fede dame" kom på banen og beklagede.
Jeg har i hele kundeperioden betalt punktligt hver eneste måned, alt hvad
de har forlangt.

Så sender de mig nu i dag et brev hvor de opregner mig som "kunde" hos dem
igen, med et forlangende, ikke fra den tid hvor jeg betalte fast alene, men
fra abonnementet før dette, minutabonnementet -med en beklagelse om at de
desværre er forsinkede.

At modtage ét år gamle efterregninger, på noget man har betalt måned for
måned er ikke rart.
Og regningsbeløbene er jo ikke gennemskuelige så længe efter.

Hilsen
Jens

Fra : Kurt Brixen

Dato : 04-10-01 05:46

On Wed, 3 Oct 2001 23:30:57 +0200, "Lyrik" <lyrik@heaven.dk> wrote:

> Jeg startede med at betale minutpris. Så gik jeg over til en fast daglig
>time kaldet -supersurfer- .

Så forstår jeg bedre.

> At modtage ét år gamle efterregninger, på noget man har betalt måned for
>måned er ikke rart.

Nej, det er jo noget sent.

Kurt Brixen

Fra : Malene Christiansen ~

Dato : 03-10-01 21:50

Hej Jens

> [...]
> fra 10. måned 2000!
> Jeg fraråder 12-move Tiscali på det inderligste! De er ikke til at slippe

Jeg beklager den uheldige oplevelse du har haft med 12move, men som vores
økonomidirektør flere gange har påpejet i news, så har vi haft problemer med
at fakturere bl.a. vores merforbrug for vores surfer produkter.

Jævnfør den lange dialog vi to har haft er din konto opgjort og du er blevet
krediteret det fejlfaktureret beløb. Denne faktura dækker det forbrug du har
haft i den aktive periode og når den er betalt, så er alt mellemværende
mellem dig og 12move afsluttet.

Jeg henviser til det brev der fulgte med fakturaen hvor vi beklager den
lange ekspeditionstid.

--
Med venlig hilsen / Best Regards
Malene Christiansen (Supervisor) / 12move