StartOffice 6.0 Beta - Download
Fra : Hans-Henrik Andresen

Dato : 03-10-01 10:04

Hej,

Så kom StartOffice 6.0 endelig - dog stadig kun i beta, men jeg kan ikke
downloade den - Server Busy

Er der nogen der har været heldige at downloade den ??

/HHA

Fra : Peter Makholm

Dato : 03-10-01 10:06

"Hans-Henrik Andresen" <hha@unixhaj.dk> writes:

> Er der nogen der har været heldige at downloade den ??

Ingen problemer i går aftes.

-- Allan Olesen på dk.edb.system.unix

Fra : Hans-Henrik Andresen

Dato : 03-10-01 10:35

Hej Peter,

Kan jeg hente den hos dig, eller gidder du sende den til mig ?

/HHA

PS: Jeg HAR registreret :)

Fra : Peter Makholm

Dato : 03-10-01 10:56

"Hans-Henrik Andresen" <hha@unixhaj.dk> writes:

> Kan jeg hente den hos dig, eller gidder du sende den til mig ?

Det ligger på min bærbare, der står slukket derhjemme.

-- Allan Olesen på dk.edb.system.unix

Fra : "derly lütken"

Dato : 03-10-01 14:46

I artikel <3bbad4d9$0$14821$d40e179e@nntp02.dk.telia.net>, skrev
"Hans-Henrik Andresen" <hha@unixhaj.dk>:

> Så kom StartOffice 6.0 endelig - dog stadig kun i beta, men jeg kan
> ikke downloade den - Server Busy
>
> Er der nogen der har været heldige at downloade den ??

Ja da, i nat, da der ikke var så meget run på. Og den kører rent
faktisk rigtigt god sammen med min SuSE 7.2

(Du kan ikke hente den hos mig, desværre, men prøv evt igen idag, når
alle vi, der ikke kunne vente har fået hentet 'vores' version )

--
\\Derly
_____________________________

Fra : Rasmus Ory Nielsen

Dato : 03-10-01 15:02

Hej

Hans-Henrik Andresen wrote:
> Er der nogen der har været heldige at downloade den ??

Prøv denne:
http://www.planetmirror.com.au/pub/staroffice/6.0beta/linux/so-6_0-beta-bin-linux-en.bin

Rasmus Ory Nielsen
*** ron@ron.dk ***

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 03-10-01 15:25

Rasmus Ory Nielsen skrev:

> Prøv denne:
> http://www.planetmirror.com.au/pub/staroffice/6.0beta/linux/so-6_0-beta-bin-linux-en.bin

119 Mbytes, og sikke en fin downloadhastighed man får fra Australien.

// Klaus

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 03-10-01 17:21

Tidligere på dagen skrev jeg bl.a.:

> sikke en fin downloadhastighed man får fra Australien.

Hjem kom den da, omsider, men så segfaulter installeringen i sidste
øjeblik. Er det lykkedes for nogen at installere SO6.0b på en
Debian/unstable med glibc6 2.2.4?

(Og er det meningen at man skal installere hele klumpen for _hver_
bruger? Jeg synes at SO5.2 havde en "-net" option, el.lign. til
brug for global installation.)

// Klaus

Fra : Peter Dalgaard BSA

Dato : 03-10-01 17:40

Klaus Alexander Seistrup <nospam2001oct@magnetic-ink.dk> writes:

> [...]
>
> (Og er det meningen at man skal installere hele klumpen for _hver_
> bruger? Jeg synes at SO5.2 havde en "-net" option, el.lign. til

Prøv at se om ikke det virker med

../setup /net

- det gør det i OpenOffice. (Og der er det næsten heller ikke til at
finde i dokumentationen...)
--
O__ ---- Peter Dalgaard Blegdamsvej 3
c/ /'_ --- Dept. of Biostatistics 2200 Cph. N

Fra : Jesper FA

Dato : 03-10-01 17:56

Peter Dalgaard BSA wrote:

> ./setup /net
>
> - det gør det i OpenOffice. (Og der er det næsten heller ikke til at
> finde i dokumentationen...)

Hvad er forskellen på Openoffice og StarOffice 6.0?

--
Jesper

Fra : Peter Dalgaard BSA

Dato : 03-10-01 19:08

Jesper FA <news@skydiver.dk> writes:

> Hvad er forskellen på Openoffice og StarOffice 6.0?

Tja. Det ved man jo kun hvis man har prøvet begge.... OO er essentielt
de dele af SO som ikke har licenser der forhindrer OpenSourcing. Check
evt.

http://www.openoffice.org/FAQs/mostfaqs.html#7

(Hvis der skulle være dukket et .wpd filter op i SO6, så fortæl mig
det lige... Ditto hvis den kan finde ud af at dele sider i Word
dokumenter samme sted som Word selv gør'et.)

Fra : Jesper FA

Dato : 05-10-01 00:52

Peter Dalgaard BSA wrote:

> Tja. Det ved man jo kun hvis man har prøvet begge.... OO er essentielt
> de dele af SO som ikke har licenser der forhindrer OpenSourcing. Check
> evt.

Dvs. staroffice = openoffice + licensstumper?

--
Jesper

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 05-10-01 07:09

Jesper FA <news@skydiver.dk> writes:

> Dvs. staroffice = openoffice + licensstumper?

Ikke helt. Fx er filformaterne lavet totalt om. Nu er det en ZIP-fil
med 4 XML-filer i.

Der sker virkelig noget under overfladen.

--
Thorbjørn Ravn Andersen "...plus...Tubular Bells!"
http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : "derly lütken"

Dato : 03-10-01 18:34

I artikel <336c1489-d1fc-447d-a1bd-74703645eec6@zigzag.magnetic-ink.dk>,
skrev "Klaus Alexander Seistrup" <nospam2001oct@magnetic-ink.dk>:

> (Og er det meningen at man skal installere hele klumpen for _hver_
> bruger? Jeg synes at SO5.2 havde en "-net" option, el.lign. til brug
> for global installation.)

Du skulle nok have taget de få bytes med, som installationsvejledningen
fylder Og nej den kan uden problemer installeres som serverversion
med: <navn> -net

--
\\Derly
_____________________________

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 03-10-01 23:08

Derly Lütken skrev:

> Du skulle nok have taget de få bytes med, som installations-
> vejledningen fylder

Der var ikke nogen installationsvejledning til download på Planet-
Mirror, men ellers har du ret.

> Og nej den kan uden problemer installeres som serverversion
> med: <navn> -net

Det må jeg huske til en anden go' gang - setup'en segfaulter stadig
lige inden den er færdig med at skrive det hele, og bagefter nægter
StarOffice at starte (siger den mangler "svregistryrc" og det hjæl-
per ikke noget at køre den repair den selv foreslår (repair'en seg-
faulter osse)).

// Klaus

Fra : Hans-Henrik Andresen

Dato : 04-10-01 07:21

Tak skal du ha'

Det hjalp :)

Download af Linux og Win32 samtidig - 700 Kb/sec :)

/HHA

Fra : Torben Schou Jensen

Dato : 05-10-01 10:03

Her gik jeg og troede at StarOffice var stoppet og det nu var OpenOffice der
fortsatte, men så kommer der sgu en ny version,
hvad er formålet egentlig?
Alt imens at både Gnome og KDE efterhånden også har egne Office programmer
med i pakken.
Livet er ikke kedeligt med Linux, 4-5 forskellige versioner af næsten alt.
Er der nogen anbefalinger på hvad der er det bedste???
Mvh
Torben

Fra : Peter Makholm

Dato : 03-10-01 18:04

> [...]

> Hjem kom den da, omsider, men så segfaulter installeringen i sidste
> øjeblik. Er det lykkedes for nogen at installere SO6.0b på en

Virker på Testing med libc6 2.2.4-1.

-- Allan Olesen på dk.edb.system.unix

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 03-10-01 23:04

Peter Makholm skrev:

> Virker på Testing med libc6 2.2.4-1.

Hm, jeg havde håbet på at det ville fungere med det bugfixede libc6
der er kommet i dag, men det gør det heller ikke.

Jeg venter lidt med StarOffice...

// Klaus

Fra : Peter Makholm

Dato : 05-10-01 10:10

"Torben Schou Jensen" <tsj@sas.dk> writes:

> Her gik jeg og troede at StarOffice var stoppet og det nu var OpenOffice der
> fortsatte, men så kommer der sgu en ny version,
> hvad er formålet egentlig?

Ganske ligesom at der kom en ny version af Netscape på trods af
Mozilla. Forholdet mellem StarOffice og OpenOffice svare meget godt
til forholdet mellem Netscape og Mozilla.

> Livet er ikke kedeligt med Linux, 4-5 forskellige versioner af næsten alt.

Det er dejligt at man ikke bliver tvunget til at bruge bestemte
programmet.

-- Allan Olesen på dk.edb.system.unix