OS for Sony MS Walkman?
Fra : Kasper \(TSW\)

Dato : 03-10-01 06:47

Hej alle...

Jeg ved ikke lige om det her er den rigtige gruppe, ellers må i jo lige
futte mig

Jeg købte for over et år siden, sådan en lille Sony MemoryStick Walkman. Den
kører på noget OpenMG (www.openmg.com) software, der holder styr på hvilke
filer man overfører til den, og det er sådan set også fint nok. Problemet er
bare at OpenMG efter Sony's eget udsagn kun kører på Windows 98, og jeg ved
at jeg snart skal til at køre XP! Nogen der har erfaringer med det her? På
OpenMG's hjemmeside står der at det kun kører på Win98, ikke Win95 eller NT,
men så har de jo nok ikke lige dengang taget højde for WinMe eller XP,
måske? Altså, nogen der har erfaringer med det her?
Det virker jo fuldstændigt vanvittigt at lave software til sådan en fætter
der kostede 3.500 kr. og det så kun virker på et enkelt Win OS!! Håber at
nogen kan hjælpe mig!

--
Med Venlig Hilsen

Kasper

Fra : Dxl

Dato : 03-10-01 22:58

du kunne måske skrive til Sony og spørge?