SB Live (CT4620) og alle de andre.
Fra : Coolman

Dato : 02-10-01 22:36

Hej .

Er der en der kan forklare mig, hvordan man kan se hvilken (CT....) nr.
man har !!!!!

(CT....) CT4620, CT4670, CT4760, CT4790

MVH Henrik

Fra : Madsen

Dato : 03-10-01 02:09

"Coolman" <A.Bilstrup@12move.dk> skrev:

> Er der en der kan forklare mig, hvordan man kan se hvilken (CT....) nr.
> man har !!!!!
>
> (CT....) CT4620, CT4670, CT4760, CT4790

Det står printet på selve lydkortet. På mit gør det i hvert tilfælde.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : BO HANSEN

Dato : 03-10-01 12:50

Det står på en af de chip der er på kortet!

Fra : Niels Poulsen

Dato : 05-10-01 14:19

Hejsa...

Øhhhhhh.... Nogle af jer der ved hvordan det istalleres dette kort ( CT4620)
har sku næsten prøvet alt...

lidt hælp ville ikke være af vejen

evt. e-mails udveksling.. så kan jeg kontakte en evt. hjælp via telefon

Venlig hilsen
Niels Rene

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 06-10-01 13:18

In article <3bbc61d9$0$4792$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>,
Niels_poulsen@mailme.dk says...
> [...]
> har sku næsten prøvet alt...
>
> lidt hælp ville ikke være af vejen
>
> evt. e-mails udveksling.. så kan jeg kontakte en evt. hjælp via telefon

Hvilket OS installerer du under? Jeg ved at Windows 2000 og Windows XP har
driverne til de kort indbygget, så det burde ske helt af sig selv. Jeg ved ikke
helt med Windows 98, da jeg ikke har haft fingrene i det i lang lang tid :)

Hvad med at hente driverne til Windows 98 fra Creatives website og så
installere dem. Det skulle vel kunne gøre tricket for dig ;)

--
/Søren

Husk, Google er din ven :)