Logitech Cordless Desktop Optical 2001
Fra : David Christiansen

Dato : 02-10-01 22:00

Hejsa gruppe.
er der nogen der kender ovennævndte produkt fra logitech?
jeg tænker især på hvordan det er at skrive på, hvordan musen er og
ergonomien

Mvh David

--
Fjern tal fra emailen, så skulle den virke

Fra : MKE

Dato : 02-10-01 22:07

"David Christiansen" <david00@infile.dk> wrote in message
> [...]
> er der nogen der kender ovennævndte produkt fra logitech?
> jeg tænker især på hvordan det er at skrive på, hvordan musen er og

Ergonomi på et alm. tastatur...?

MKE

Fra : Jonny Jensen

Dato : 02-10-01 22:25

Har musen... Den er RÅFED

Jonny.

Fra : MKE

Dato : 02-10-01 22:27

"Jonny Jensen" <a@b.com> wrote in message
> Har musen... Den er RÅFED

Det er sgu´ da kun fordi den er tråd-løs. MouseMan optical er da bedre,
medmindre man har en bette hånd..

MKE

Fra : Karsten Andersen

Dato : 02-10-01 22:47

Tue, 2 Oct 2001 23:27:15 +0200, skrev MKE, på 11 linier, i
<3bba3137$0$222$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, :

>"Jonny Jensen" <a@b.com> wrote in message
>
>Det er sgu´ da kun fordi den er tråd-løs. MouseMan optical er da bedre,
>medmindre man har en bette hånd..
Det gør den da også bare råfed
Jeg fortryder ikke mit køb...

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : Jonny Jensen

Dato : 03-10-01 19:29

> Det er sgu´ da kun fordi den er tråd-løs. MouseMan optical er da bedre,
> medmindre man har en bette hånd..

PRØV DOG AT SE PÅ SUBJEKT!!! Der står SQ da OPTICAL!!! Tror du måske det er
tastauret der er OPTISK?!?

Jeg HAR Mouseman Optical og har HAFT den almindelige trådløse Mouseman
wheel, og BEGGE er fede, men optical, som man må formode der tales om, når
subjekt indeholder ordet OPTICAL, er fedest...

Prøv at LÆSE ordentligt inden du nedgør/fordrejer andres indlæg.

Jonny.

Fra : MKE

Dato : 03-10-01 19:47

> [...]
> subjekt indeholder ordet OPTICAL, er fedest...
>
> Prøv at LÆSE ordentligt inden du nedgør/fordrejer andres indlæg.

---

Nu findes der jo utallige MouseMan-mus fra Logitech, så jeg bliver jo nød
til at skrive, at det er optical-versionen jeg snakker om.

Formen på MouseMan er bedre end den nye trådløse optiske mus - det var det
jeg refererede til.

Jeg kan ikke helt se, at det af mit indlæg fremgår, at jeg ikke er klar
over, at det er den optiske mus fra sættet jeg sammenligner med?

Den nye mus duer ikke rigtig til en større hånd ( min mening )!

Al din råben.... tsk. Hvor fordrejer / nedør jeg indlægget ?

MKE

Fra : LCO

Dato : 02-10-01 22:42

"David Christiansen" <david00@infile.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ergonomien
>
>Jeg kender kun til musen, og den er efter min mening for stor/klodset og
alt for tung (i hvert fald til fx 3D-spil), men det kommer jo an på hvad du
skal bruge det til.
Mvh.

Fra : Brian Madsen

Dato : 03-10-01 11:38

Hej.

Jeg fik hele sættet igår. Og jeg er MEGET tilfreds.

Musen er kanon. Lidt "Mouse Skaterz" under den og så skøjter den afsted! Og
den er præcis - meget. Da jeg selv har en stor hånd, synes jeg ikke
Logitechs Cordless MouseMan Wheel passer så godt - men det gør den optiske.

Tastaturet er meget behageligt. Der skal kun et let tryk på knapperne og
deres vandring er tilpas. Ofte synes jeg at de mange smarte genvejstaster på
tastaturet er lidt gejl. Men her synes jeg egentlig de fungerer ret godt.
Specielt de multimedia link der er lagt ind. Start af enten Media player
eller Winamp (eller hvad man nu har) samt start, pause, stop, forward,
backward og lydniveau af disse.

Mvh
Brian Madsen
Aalborg

Fra : BorreBoy

Dato : 03-10-01 11:48

> [...]
>
> Mvh David
>
> --
> Fjern tal fra emailen, så skulle den virke

Du kan læse lidt mere her:
http://www.spilzonen.dk/content/artikel_vis.asp?id=112

Fra : David Christiansen

Dato : 03-10-01 20:05

Mange tak for de mange svar, det er godt at få andres syn på sagen.

Mvh David