ATTENTION FALCKREDDEREN RAGGA MUFFIN!!!!!!
Fra : Anders Madsen

Dato : 02-10-01 21:34

Hej!!!

Så kører vi!!!! Jeg har endelig fået test 2 i 3dmark til at virke!!!! Jeg
har hentet detonatorXP (driver til grafikkort!!) og nu, for første gang er
jeg kommet igennem test 2!!!!!!!!! Jeg kan ikke beskrive min glæde!! Jeg har
også pillet mit lydkort ud. Jeg ved ikke om det har noget at sige men det
finde vi ud af om 15 min. når jeg får mig taget sammen til at sætte det i
igen!!!

Tak for din hjælp!!

Anders

PS skiftet til detonator har givet 30 og nogle steder 40 flere fps i
3dmark!!! Ret lækkert!!!

Fra : Anders Madsen

Dato : 02-10-01 21:45

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!!

Det virker fandme!!!! Også med lydkortet!!!

Jeg er lidt bange for at være megaglad for jeg er sikker på at mine spil
crasher. Men det må jeg teste i morgen!!!

Anders

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 02-10-01 21:49

> [...]
> har hentet detonatorXP (driver til grafikkort!!) og nu, for første gang
> er jeg kommet igennem test 2!!!!!!!!! Jeg kan ikke beskrive min

Tillykke! (Jeg troede du allerede kørte med de nyeste
Detonator-drivere...)

> Jeg har også pillet mit lydkort ud. Jeg ved ikke om det har noget
>at sige men det finde vi ud af om 15 min. når jeg får mig taget
>sammen til at sætte det i igen!!!

Hvis det er et SBLive, er det en mulighed. Visse K7-systemer kan de ikke
lide at køre sammen med...

> Tak for din hjælp!!

Det var så lidt...

mvh
Peter

Fra : Anders Madsen

Dato : 02-10-01 22:07

Jeg har kørt med den driver der fulgte med grafikkortet da jeg købte det.

Det er SB 1024 lydkort jeg har. Jeg har hørt at det kunne gi problemer. Men
ligenu er alt i fineste orden!!

Anders