Tydning af data på Ram-modul
Fra : Frede Haahr Nielsen

Dato : 02-10-01 18:12

Jeg har en RAM-modul med 8 "blokke". På en label med stregkode står
011197 og SDRAM og AF33842.

Jeg går ud fra, at de første tal er produktionsdatoen, og næste er
typen. På en af blokkene står der F Malaysia 81117822A-100FN 9735
F81

Hvad kan jeg udlede af disse tal/bogstaver mht. bl.a. hastighed ?

Jeg spørger i håb om, at modulet kan sæt lidt skub i en ca. 3 år gl
PC sammen med de monterede minimale 32 MB PC100 SDRAM

mvh
Frede

Fra : Bruun

Dato : 02-10-01 20:13

Hejsa,
"Frede Haahr Nielsen" <fhn@postman.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg spørger i håb om, at modulet kan sæt lidt skub i en ca. 3 år gl
> PC sammen med de monterede minimale 32 MB PC100 SDRAM

Det lader til at være et Fujitsu modul.

http://www.chipmunk.nl/DRAM/fujitsu.htm

Det matcher ikke præcist, men jeg synes det er det tætteste som jeg kunne
finde.

Hastigheden ved jeg ikke, men hvis din maskine kan køre med modulet.
Så prøv at teste det med SiSoft Sandra.

Mvh Kim Bruun

Fra : Frede Haahr Nielsen

Dato : 05-10-01 19:12

En lidt forsinket men velment tak til Kim for URL'en

Frede