Nogle der ved om....
Fra : Le Baker

Dato : 02-10-01 15:45

det er pga Win XP jeg ikke kan starte min pc'er,når jeg har tilsluttet
mit ADSL USB modem !!!

Det skal self. lige siges at jeg IKKE har forbindelsen færdig før imorgen.
(før kommer tele-dk duden ikke) men ville 'bare lige' gøre dyret KLART
med drivere-adgangskoder/pass osv,så den er klar TO GO når han er smuttet.

Så er det Win XP eller 'fordi der ingen forbindelse er endnu' at
jeg ikke kan starte computeren ????

Takker på forhånd

Hilsen Le Baker

PS.Hvis jeg hiver USB stikket ud af modemmet,starter den fint op,men det
ville jo være noget ged,at skulle gøre det hver gang fremover...