Dell Inspiron og Ny HD
Fra : Kim Emax - ayianapa.~

Dato : 02-10-01 14:55

Hey

Rignede til en forhandler, der blev panisk over at jeg spurgte til en HD til
min Inspiron, hvorfor? Han sagde at Dell brugte specielle HDer i deres
maskiner, men jeg har en ældgammel 540mb ting liggende og den prøvede jeg at
smide i.. ingen problemer overhovedet, så er det bare en and? Dell som
spiller smarte og prøver at score lidt extra på den konto i forbindelse med
samarbejdsaftaler? Det virker HELT go´nat at jeg skal ringe til Sverige, for
at bestille en HD...

Er der evt butikker, der ligger ind med 2½" Disks, hvor man kan tage der ud
og tjekke varen selv? Nuværende HD i svinet er en Fujitsu

--
Take Care
Kim Emax

Fra : Christopher Højsbo

Dato : 02-10-01 15:01

Hvis harddiskens interface passer sammen med den bærbare er det kun højden
på harddisken som kan give problemer. - Der findes vist to standard-højder;
9,5 og 12,5 mm

Jeg har ikke harddiske liggende på lager i mit firma, men kan naturligvis
skaffe harddiske hjem, som passer i de forskellige bærbare pc'ere...

Hilsner

Christopher Højsbo
rambutikken.dk

Fra : Henning

Dato : 02-10-01 15:27

On Tue, 2 Oct 2001 15:54:30 +0200, "Kim Emax - ayianapa.dk"
<newsgroup@ayianapa.dk> wrote:

>Hey
>
>Rignede til en forhandler, der blev panisk over at jeg spurgte til en HD til
>min Inspiron, hvorfor? Han sagde at Dell brugte specielle HDer i deres

Pjat - det eneste der er specielt, er skuffen En hvilken som helst
moderne 2½" disk kan bruges (så vidt jeg husker er nogle af de gamle
diske dobbelt højde?)

Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk

Fra : Kim Emax - ayianapa.~

Dato : 02-10-01 15:46

"Henning" <ingen@email.tx> skrev

> Pjat - det eneste der er specielt, er skuffen En hvilken som helst
> moderne 2½" disk kan bruges (så vidt jeg husker er nogle af de gamle
> diske dobbelt højde?)

Ja, det var også min tanke... den gamle HD er ganske rigtigt højere end den,
der sidder i PCen nu... Hvem er så billigst i hovedstaden og er der nogen,
som ligger inde med 2½" HDere?

Fra : Henning

Dato : 02-10-01 16:05

On Tue, 2 Oct 2001 16:45:54 +0200, "Kim Emax - ayianapa.dk"
<newsgroup@fjerndette-ayianapa.dk> wrote:

> [...]
>der sidder i PCen nu... Hvem er så billigst i hovedstaden og er der nogen,
www.edbpriser.dk ?

Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk

Fra : Kim Emax - ayianapa.~

Dato : 02-10-01 16:10

"Henning" <ingen@email.tx> skrev

> www.edbpriser.dk ?

eneste jeg kan finde det er Hitachi, ikke en gang Fujitsu lister nogle 2½",
såeee... det giver ikke et ordenligt billede, syns jeg

Fra : Peter Smed Vestergaa~

Dato : 02-10-01 20:29

> [...]
2½",
> såeee... det giver ikke et ordenligt billede, syns jeg

Er hele IBM's "TravelStar" serie ikke 2½"??

Mvh Peter

--
(Gæt "hvad" der skal fjernes fra email!)

Fra : Kim Emax - ayianapa.~

Dato : 02-10-01 20:31

"Peter Smed Vestergaard (Aalborg)"

> Er hele IBM's "TravelStar" serie ikke 2½"??

Jo, den havde jeg af en eller anden grund overset, takker

Fra : Kim Emax - ayianapa.~

Dato : 07-10-01 15:41

> [...]

ud
> og tjekke varen selv? Nuværende HD i svinet er en Fujitsu

Jeg fik fat i en 20Gb IBM travelstar gennem rambutikken, som i øvrigt
leverede en fin fin service