Staircase effekt på Minolta Pagepro 12
Fra : Christian Bruhn Gufl~

Dato : 02-10-01 13:32

Hej NG.

Ja så er jeg der igen hvor en printer producerer staircase effect ved
udskrift.

Printer: Minolta Pagepro 12
OS : FreeBSD 4.3

Jeg benytter standard-spooler.

Noge der kan give mig lidt hjælp ?

MVH
Christian Bruhn Gufler

Fra : Karsten Jensen

Dato : 02-10-01 18:15

"Christian Bruhn Gufler" <cbg@mantrox.dk> writes:

> Hej NG.
>
> Ja så er jeg der igen hvor en printer producerer staircase effect ved
> [...]
Du skal bruge et filter. Prøv at se på magicfilter - jeg har kun brugt
det på linux, men det findes sikkert også til FreeBSD

Karsten Jensen

Fra : Rander

Dato : 02-10-01 18:30

Tue, 2 Oct 2001 14:32:15 +0200 brugte Christian Bruhn Gufler 17 linier på
at fortælle dette til dk.edb.system.unix:

>Ja så er jeg der igen hvor en printer producerer staircase effect ved
>udskrift.

Sorry at jeg lige blander mig her, men hvad i hel.... er staircase effect?
Trappe-effekt?

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Vognen måtte dreje skarpere end nødvendigt på grund af
en usynlig lastbil. (Skadesanmeldelse)

Fra : Kent Friis

Dato : 02-10-01 18:59

Den Tue, 02 Oct 2001 19:30:06 +0200 skrev Rander:
> [...]
>at fortælle dette til dk.edb.system.unix:

>Sorry at jeg lige blander mig her, men hvad i hel.... er staircase effect?

Linie 1
Linie 2
Linie 3
    Linie4
       Linie5
          Linie6

Mvh
Kent
--
IIS should be kept behind a PIX or better firewall, with port 80 closed.

Fra : Rander

Dato : 02-10-01 19:34

Tue, 2 Oct 2001 17:58:38 +0000 (UTC) brugte Kent Friis 21 linier på at
fortælle dette til dk.edb.system.unix:

>Linie 1
> Linie 2
> Linie 3
>    Linie4
>       Linie5
>          Linie6

Ahhhh... Havde du bare skrevet "LF uden CR" havde jeg nok ikke fattet
den... Et billede siger som bekendt mere end tusinde ord!

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Jeg tror at sex er den smukkeste, mest naturlige og sunde
ting, man kan købe for penge. (Steve Martin)