Redhat 7.1 paa en Pentium 133 m. 48MB RAM
Fra : Jan Eliasen

Dato : 02-10-01 12:38

Fra : Nils Lastein

Dato : 02-10-01 12:49

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 02-10-01 13:09

Jan Eliasen wrote:

> Hejsa
>
> Giver det mening? Den ville skulle koere X og ville primaert blive brugt
> til at ssh'e til en applikationsserver og derfra starte applikationer.
>
> Men... er 48MB RAM nok? Til X og det hele?

Jada. For at det skal være sjovest muligt, skal du have et
2D-accellereret kort i dyret.

Hvis du kører via ssh, kan det godt betale sig at have lbxproxy
konfigureret på serveren.

http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Kent Friis

Dato : 02-10-01 18:08

Den Tue, 02 Oct 2001 14:08:32 +0200 skrev Thorbjørn Ravn Andersen:

>Jada. For at det skal være sjovest muligt, skal du have et
>2D-accellereret kort i dyret.
>
>Hvis du kører via ssh, kan det godt betale sig at have lbxproxy
>konfigureret på serveren.

SVJV bruger SSH zlib ligesom lbproxy.

Mvh
Kent
--
IIS should be kept behind a PIX or better firewall, with port 80 closed.

Fra : dorf

Dato : 02-10-01 15:31

> Giver det mening? Den ville skulle koere X og ville primaert blive brugt
> til at ssh'e til en applikationsserver og derfra starte applikationer.
> Men... er 48MB RAM nok? Til X og det hele?
Jeg kører Mandrake 8.0 på en P133, 64 RAM uden de store problemer, og jeg
har gerne en 4-5 programmer kørende samtidig.

--
/dorf
May the source be with you

Fra : Kent Friis

Dato : 02-10-01 18:07

Den Tue, 2 Oct 2001 13:37:45 +0200 skrev Jan Eliasen:
> [...]
>til at ssh'e til en applikationsserver og derfra starte applikationer.
>
>Men... er 48MB RAM nok? Til X og det hele?

På min mors P120 kunne jeg ikke mærke forskel fra 16MB til 32MB under
X.

(med 4MB er den til gengæld meget tæt på at kvæle sig selv).

Mvh
Kent
--
IIS should be kept behind a PIX or better firewall, with port 80 closed.

Fra : Jan Eliasen

Dato : 02-10-01 21:57

Fra : Soren Dideriksen

Dato : 05-10-01 16:49