Via-drivers og AMD K7M-board
Fra : Alex H. Christensen

Dato : 02-10-01 09:44

Hej gruppe

Skal man installere Via's 4in1-drivers hvis man ejer et K7M-motherboard (har
VIA VT82c686A Southbridge, men AMD 751 Northbridge)?

Regards from Alex Hørby Christensen
ICQ #55603514 - reno@studentergaarden.dk

Fra : Wizeguy

Dato : 02-10-01 10:42

"Alex H. Christensen" <reno@studentergaarden.dk> wrote in message
> Hej gruppe
>
> Skal man installere Via's 4in1-drivers hvis man ejer et K7M-motherboard
(har
> VIA VT82c686A Southbridge, men AMD 751 Northbridge)?

Ja, det er en god ide. Dog skal du ikke installere AGP driveren, men derimod
AMDs AGP Miniport driver.

--
Med venlig hilsen/Best regards
Anders Albrechtsen

Fra : Karsten Vinding

Dato : 02-10-01 20:14

Wizeguy wrote:

> Ja, det er en god ide. Dog skal du ikke installere AGP driveren, men derimod
> AMDs AGP Miniport driver.

Korrekt. Installation af Via's 4in1på dette board (som jeg har i min
maskine), giver bedre USB kompabilitet, og ofte også bedre ydelse på
HD-controleren.

+ at ting som energisparefunktioner, kommer til at virke efter hensigten
(alt efter hvilken version af Windows man kører).

--
Mvh, Karsten.
http://www.vinding.adsl.dk

Vil du hjælpe med at søge efter en kur for kræft? Så kig ind på:
"http://www.ud.com", og tilmeld dig United Devices projektet.