En del spørgsmål vedr. stævner
Fra : RacingBabe

Dato : 02-10-01 08:16

Hej!

Er der en der kender et link til et sted hvor jeg kan se hvilke klasser der
findes under DRF nu?

Altså på denne måde.
Pony -Dressur Pony - Spring Hest - Dressur Hest - Spring
LE??? LE?? LE?? LE??
LC?? LC?? LC?? LC??
og op af og op af og op af og op af
Kan jeg på nettet finde standardtilmeldingsblanketter til bl.a.
distrikststævner, eller er der en venlig sjæl der vil scanne en ind og maile
til mig???
--------------------------------------------------------------------.
Kan man på nettet finde øvelserne til de forskellige dressurprogrammer???

På forhånd tak

/ Jeanne

Fra : RacingBabe

Dato : 02-10-01 10:16

> Pony -Dressur Pony - Spring Hest - Dressur Hest - Spring
> LE??? LE?? LE?? LE??
> LC?? LC?? LC?? LC??
> og op af og op af og op af og op af
---------------------------
hej igen!

Det vil også være fint hvis der blev skrevet højden ved de forsk.
springklasser for både pony og hest.

Desuden vil det også være rart hvis jeg et eller andet sted kunne finde
beskrivelse af de forsk. springmetoder (B0, B1 osv.)

Endnu en gang tak.

/ Jeanne

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 02-10-01 11:49

ups... I andre får også lige lov til at se med....

-Trine

Se Robin på www.robinhund.dk