Hvad mener "den" ??
Fra : Mikkel Olsen

Dato : 02-10-01 07:36

Efter køb af nyt system og under installationen får jeg en besked jeg ikke
har fået før.
Jeg har installeret en HP Deskjet 880C og en HP Laserjet 5L, og når jeg så
forsøger at installere Adobe Acrobat 4, får jeg denne besked.

"The Acrobat Distiller printer requires hte Windows 2000 PostScript driver.
This driver is not installed on your system, so the Acrobat Distiller
printer will not be created. To creats a Distiller Printer, please install
any PostScript printer and return this installer."

Mit system: Win2K DK

Hvad er der galt ??? det virkede på det gamle om med win98

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 02-10-01 12:15

Mikkel Olsen skrev i news:afdu7.2402$LW7.748961972@news.orangenet.dk:

> [...]
>
> Mit system: Win2K DK
>
> Hvad er der galt ??? det virkede på det gamle om med win98

Som der står i fejlmeddelelsen, så skal du installere drivere til en
PostScript printer. Hvilken een er ligemeget - fx, en IBM Network Printer
24. (Kontrolpanel > Printere > Tilføj)

--
Kasper Damkjær - http://www.damkjaer.net

Outlook Express er _ikke_ en newsreader!
http://xnews.3dnews.net