linuxconf over web - how
Fra : Kasper Baas

Dato : 02-10-01 06:44

hvad skal de til for at få linuxconf over web port 98 til at fungerer på en
rh71.. har enablet linuxconf-web i xined.d og givet adgang under
MISC/linuxconf network access i linuxconf, men lige meget hjælper det..

please advice..

Mvh. Kasper

Fra : Carsten Holck

Dato : 02-10-01 08:01

husk at du skal ind i linuxconf under "networking/misc" for enable
"linux network acces" - og fortælle fra hvilke hosts etc.
/@rsten

Fra : Kasper Baas

Dato : 02-10-01 08:37

det gjore jeg her samt adgang til local ip range

Mvh. Kasper

Fra : Kasper Baas

Dato : 02-10-01 09:50

> [...]
> rh71.. har enablet linuxconf-web i xined.d og givet adgang under
> MISC/linuxconf network access i linuxconf, men lige meget hjælper det..

viste sig at være fejl i xined.d opgraderede til nyeste release og det
virker!!

Mvh. Kasper