Trådløse højtalere?
Fra : Jesper Ryskin

Dato : 01-10-01 23:32

Nu har jeg et Audigy EX i posten meget snart.

Jeg har et sæt SoundWorks etellerandet, der passede til mit Live! da jeg
splittede mit PC setup op fra mit HiFi-setup.

Jeg er dog dødtræt af de åndsvage kabler, der ligger på gulvet hen til mine
baghøjtalere. Eksisterer der virkelig ikke et setup med trådløse
baghøjtalere? Pris fuldkommen underordnet (OK, i hvert fald op til 4-6K).

Lydkvalitet er heller ikke så extremt vigtigt, det kommer alligevel ikke i
nærheden af HiFi - og det er kun til spil, ikke DVD el.lign.

Jeg mener at have set nogen SONY laver, vist nok batteridrevne, men jeg er
ikke helt sikker. Måske skal de monteres i væggen (stikkontakten)?

--
Mvh.Jesper Ryskin, ejer af Webconsult

Din computer larmer! I hvert fald mere end du sikkert gerne ville have.
Se på www.webconsult.dk om hvordan du får dæmpet din PC-støj.

Fra : Karsten Vinding

Dato : 02-10-01 06:56

Jesper Ryskin wrote:

> [...]
>
> Jeg mener at have set nogen SONY laver, vist nok batteridrevne, men jeg er
> ikke helt sikker. Måske skal de monteres i væggen (stikkontakten)?

Jeg ved ikke hvad mærke det er men min storesøster og hendes mand har i
Tyskland købt nogle trådløse højttalere som de bruger i bl.a. deres
udestue og på hans værksted. De består så af en sendestation, og to
højttalere der hver kan sættes til enten at spille højre, venstre eller
begge kanaler. De kan køre på batterier eller med den medfølgende
adaptor til stikkontakt.

De lyder skam udemærket til deres forbrug, og kunne sikkert fint bruges
til baghøttalere i et ikke for ambitiøst PC-speakersæt.

Jeg mener de gav i omegnen af 1200,- for hele sættet.

Hvis du er meget interesseret kan jeg prøve at spørge dem om nærmere
detaljer, men hvis du vil være sikker på at jeg opdager din post må du
hellere sende den som E-mail også.

--
Mvh, Karsten.
http://www.vinding.adsl.dk

Vil du hjælpe med at søge efter en kur for kræft? Så kig ind på:
"http://www.ud.com", og tilmeld dig United Devices projektet.