Fiskepladser på Ærø og sydsjælland
Fra : Kenneth Th. Johansen

Dato : 01-10-01 23:15

Hej NG
Jeg skal i starten af uge 42 en tur til Ærø, og ville i denne forbindelse se
hvad der rører sig i de omkringliggende vande.
Jeg har dog haft svært ved at opdrive informationer om gode fiskepladser på
øen, så det var her jeg håbede at I kunne være behjælpelige - også med
hensyn til fangstmuligheder.
Ligeledes ville jeg høre om der er nogen der kender til nogle små hyggelige
søer eller åer på Sydsjælland.
På forhånd tak
Kenneth

Fra : Søren Nissen

Dato : 02-10-01 21:50

HEj kenneth ..... vi var 4 mand på Ærø i den her weekend, sammen med ca .
60-70 til konkurrence ...
Om lørdagen blev der indvejet 13 HAvørreder med den største på 2,4 kg ....

Vi fik 3 under mål der blev sat ud igen ... og så var der torsk masser af
torsk ... den største på ca 80 cm ...

JEg mener det hedder Skjoldnæs ( yderste pynt af Ærø ) ...der er det ret
dybt helt ind under land ... et godt sted ..

Så er der osse Drejet ... skal prøves

P.t kan jeg ikkelige huske de andre steder, men kiggerl ige på det hvis jeg
får tid ...

Knæk og Bræk

Fra : Fie & Erik

Dato : 03-10-01 15:31

Hej Kenneth.
De par gange jeg har været på Ærø og fiske, gik jeg frem efter folderen som
hedder noget i retning af "100 fine fynske fiskepladser". Jeg kan faktisk
ikke lige huske hvorfra jeg fik den, men det er der garanteret andre her på
linien der kan hjælpe med........Så, nu har jeg fundet den. Det er fyns amt
der er udgiver den.

Ærø:
1) Skjoldnæs og Næbbet
2) Vitsø
3) Søndersø ud for Leby
3) Vodrup
4) Sjoen (ved Dunkær mark) og Vejsnæs Nakke
5) Drejet
6) Ærøs hale
7) Urehoved
8) Borgnæs
9) Blakstensodde

Mvh. Erik D

Fra : Kenneth Th. Johansen

Dato : 03-10-01 19:14

Jeg siger tak til Jer begge og ser frem til at prøve pladserne af - det
lyder jo til at der kunne være udsigt til lidt godt fiskeri...

Hilsner fra Kenneth