Flytte DVD/CD drev ud af kabinettet
Fra : Per

Dato : 01-10-01 21:27

Er der nogen der har erfaring med at flytte sit DVD/CD drev ud af
kabinettet, jeg skal bruge det ca. 3 meter fra kabinettet.

----
Per

Fra : MKE

Dato : 01-10-01 21:42

"Per" <per_hedegaard_nielsen@hotmail.com> wrote in message
> Er der nogen der har erfaring med at flytte sit DVD/CD drev ud af
> kabinettet, jeg skal bruge det ca. 3 meter fra kabinettet.

Så får du vist problemer med kablet...

MKE

Fra : Dan Frederiksen [DJ ~

Dato : 02-10-01 14:55

Du kan få en USB-dock til 5 1/4 drev....jeg ved ikke hvor man kan få
det...ved bare det er lavet :)

/Dan

--
http://www.uart.dk
Unique Art & Design

Fra : Svend Jørgensen

Dato : 03-10-01 14:08

"Dan Frederiksen [DJ Dencker]" <dan@natteravnen.dk> wrote in message
> Du kan få en USB-dock til 5 1/4 drev....jeg ved ikke hvor man kan få
> det...ved bare det er lavet :)

Ad hensyn til datamængederne på DVD, ville jeg vente på USB 2.0

--
Svend