TDC news server??
Fra : Rea721

Dato : 01-10-01 18:38

Hej

Er TDC's news serverer i uorden igen??
Har forsøgt at poste et par gange siden kl 18:00 uden held...en tracert
til news.tele.dk får time out... Ingen info på
http://kundeservice.opasia.dk/driftsinfo/statusmeddelelser

--
rea721@fabel.dk (AKA) Leon Andrea. Bevar Flyvestation Værløse..
Den sidste Operative Flyvestation øst for Storebælt.

Fra : Jan Pedersen

Dato : 01-10-01 20:50

ja der er vist problemer !!!

Fra : Frans Jensen

Dato : 01-10-01 20:52

On Mon, 1 Oct 2001 19:38:11 +0200, "Rea721" <rea721@fabel.dk>
wrote:

>Hej
>
>Er TDC's news serverer i uorden igen??

det må den være, har forsøgt at poste indlæg flere gange uden
held

--
Jeg er født med en bajer i hånden
sådan har jeg tænkt mig at jeg også ville dø ­

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 01-10-01 20:56

"Frans Jensen" <NOSPAM@jensen.subnet.dk> wrote in message

> det må den være, har forsøgt at poste indlæg flere gange uden
> held

Ditto!

....dog er der ingen statusmelding på Opasia.....

mvh
Bjørn

Fra : Rea721

Dato : 01-10-01 21:20

"Bjørn Jørvad" <ursusmajor@post3.tele.dk> skrev

-snip-

Ok......Men den ser ud til at funke igen.

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 01-10-01 21:21

"Rea721" <rea721@fabel.dk> wrote in message news:9paj5e$21b$1@sunsite.dk...
> "Bjørn Jørvad" <ursusmajor@post3.tele.dk> skrev
>
> -snip-
>
> Ok......Men den ser ud til at funke igen.

Jep - fuld fart på...

mvh
Bjørn