Ny .NET Decompiler
Fra : Martin

Dato : 01-10-01 14:52

Hej

Ny .NET decompiler er blevet frigivet af et dansk firma, den ser ud til at
virke rimelig godt. Check engang: http://www.iplussoftware.com/

Mvh Martin

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 01-10-01 20:50

In <fx_t7.14308$lk7.226915@news.get2net.dk> "Martin" <dotnettester@hotmail.com> writes:

>Hej

>Ny .NET decompiler er blevet frigivet af et dansk firma, den ser ud til at
>virke rimelig godt. Check engang: http://www.iplussoftware.com/

>Mvh Martin

Man skulle tro at du have interesse i at udbedre kendskabet til denne .decompiler, da du
har postet reklamen i en del forkslelige nyhedsgrupper.

/Martin M. Pedersen

Fra : Frank Hahn

Dato : 02-10-01 15:40

"Martin Moller Pedersen" <tusk@daimi.au.dk> wrote in message

> Man skulle tro at du have interesse i at udbedre kendskabet til denne
..decompiler, da du
> har postet reklamen i en del forkslelige nyhedsgrupper.

Spørgsmålet er om den vedbliver at være gratis efter BETA-perioden
er afsluttet.. Eller om det er et forsøg på at få "gratis" beta-testere.

Hvis den fortsætter med at være gratis, så synes jeg egentlig at denne
information er rimelig relevant her, da jeg ellers aldrig ville ha' vidst at
der fandtes en decompiler til .NET..

/Frank