Everglide musemåtter og slid på mus!
Fra : Brian Madsen

Dato : 01-10-01 14:53

Hej NG.

Jeg har ligesom flere andre erfaret at musens fødder bliver hurtigt slidt,
når man bruger en Everglide måtte. Har læst at der kan sættes alm. klar tape
på dagligt, men jeg vil gerne have noget der er mere permanent. Er der nogen
der har en brugbar langvarig løsning på dette problem? Gerne med præcis navn
på det produkt der skal anvendes.

I skrivende stund er min mus en Logitech Cordless Wheel Mouse. Den er selv
ved at være slidt så meget ned, at det er ved at gå ud over den nubrede
overflade på musemåtten. Er der andre der har været ude for det også?

Sidder og venter på nyt keyboard + mus (Logitech Cordless Desktop Optical).
Jeg er ikke interesseret i at min nye mus skal slides ned på kun 6 mdr.
fordi jeg bruger en Everglide (som iøvrigt er en kanon måtte).

Mvh
Brian Madsen

Fra : Per Nielsen

Dato : 01-10-01 20:23

"Brian Madsen" <brisen@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> ved at være slidt så meget ned, at det er ved at gå ud over den nubrede
> overflade på musemåtten. Er der andre der har været ude for det også?

Hej Brian, jeg kan se at jeg har samme problem med min Microsoft
Intellimouse Explorer på en Everglide Giganta musemåtte. Hvis du finder
løsningen et andet sted end her, gider du så lige skrive et par ord i denne
nyhedsgruppe, eller evt. e-maile mig?

Fra : Mads Stetter

Dato : 01-10-01 22:17

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Intellimouse Explorer på en Everglide Giganta musemåtte. Hvis du finder
> løsningen et andet sted end her, gider du så lige skrive et par ord i

HVor kan men se/erhverve sig sådan en måtte?

MVH Mads Stetter

Fra : Per Nielsen

Dato : 01-10-01 22:31

"Mads Stetter" <stetzo@worldonline.dk> wrote in message
> HVor kan men se/erhverve sig sådan en måtte?
>
> MVH Mads Stetter

Jeg mener det var på www.everglide.de . Bank mig lige oven i hovedet hvis
det er forkert, det er et stykke tid siden. Jeg betalte med mit VISA-kort
online.

Fra : LCO

Dato : 02-10-01 09:19

"Mads Stetter" <stetzo@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> HVor kan men se/erhverve sig sådan en måtte?

Se mit første svar ang. Mouse Skatez, ved samme firma kan du købe både
Everglide og fUnc 1030 måtter samt andet godt.

Fra : LCO

Dato : 02-10-01 08:05

Hvis du skal have en Logitech og ikke en Razor, som efter min opfattelse og
erfaring er en bedre mus sammen med både Everglide og fUnc 1030 måtter, så
kan du købe Mouse Skatez hos følgende link.

http://www.indiweb.de/en/shop/index.php3?warenkorb_id=77815&domain_id=4&tab_
id=1&detailinfo=67
Har selv købt (ikke Mouse Skatez) hos dem uden uheldige oplevelser.
Overvej dog endnu engang om du virkelig absolut vil have en Logitech og
tastatur til ca. 1200,-
Mvh

Fra : Peter Olsen

Dato : 02-10-01 09:38

Mouse Skeeterz hedder det du skal ha' fat i. Det er nogle dimser du sætter
på fusserne på din mus så den glider som en drøm. Det er næsten skræmmende,
du skal bare prikke til den så glider den selv et par centimeter. Kan
afgjort anbefales. Jeg købte mine hos everglide så de må jo ha' dem endnu.

==========
[Na]ZanZan
http://www.pcgame.dk/counter-strike - The Counter-strike Central
==========

Fra : Brian Madsen

Dato : 16-10-01 15:53

Jeg har fået en mail tilbage fra Everglide (IndiWEB) i Tyskland. De beder
mig om at sende et billede til dem af måtten. Så nu har jeg lånt et digitalt
kamera. Når jeg hører fra IndiWEB, vender jeg tilbage her i gruppen.

Lige en lille opfordring. Er der andre der også har dette problem og har
mulighed for at tage et billede af måtten, må de MEGET gerne sende en kopi
af billedet til mig.

Mvh
Brian Madsen
Aalborg
brisen98@civil.auc.dk

Fra : peet_dk

Dato : 16-10-01 17:34

hvilket problem? Jeg er nemlig en evergilde måtte og et digital cam.