ABIT bundkort sammen med Asus grafikkort?
Fra : Kristian

Dato : 01-10-01 13:44

Er der nogle der har erfaringer med et ABIT bundkort som understøtter DDR
RAM som man bruger sammen med et Asus grafikkort?

Grunden til at jeg spørger er at jeg mener at have læst at det skulle give
problemer, men er det rigtigt?

Jeg havde egentlig tænkt mig et Asus A7V266 bundkort, men jeg er blevet
frarådet Asus bundkort for tiden, da de har stabilitets problemer!

Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 01-10-01 13:58

Jeg har et a7v266 og det virker ganske udemæket.
Asus har en fejl procent på 10 og abit en fejlprocent på 17.
Prøv at kikke på itbutikkens hjemmeside de skriver lidt om det.

Mvh
Thomas

Fra : Kristian

Dato : 01-10-01 14:11

Hvor på www.itbutikken.dk?

Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 01-10-01 14:28

jeps.

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 01-10-01 17:59

"Thomas Strøm Larsen" <tholar@mail1.stofanet.dk> skrev
> jeps.

Kom med et specifikt link til siden, hvorpå det står. Vi gider ikke at
overanstrenge os, vel

mvh
Peter

Fra : Snoop

Dato : 01-10-01 18:23

Klik på produktet du vil se procenten for. Så står det næsten øverst.

/Snoop\