Efficient Networks SpeedStream 5711 Router
Fra : Martin Svenningsen

Dato : 01-10-01 07:36

Hvorfor er test lampen på min Efficient Networks SpeedStream 5711
Router begyndt at blinke. Lyser konstant som altid, men hver 3.
sekundt går den ud ca 1/4 sek.
Virker ellers fint

Martin Svenningsen

Fra : FH

Dato : 02-10-01 00:25

On Mon, 01 Oct 2001 06:36:01 GMT, ms@REMOVEmartinsvenningsen.com
(Martin Svenningsen) wrote:

>Hvorfor er test lampen på min Efficient Networks SpeedStream 5711
>Router begyndt at blinke. Lyser konstant som altid, men hver 3.
>sekundt går den ud ca 1/4 sek.
>Virker ellers fint

Jeg har ikke noget svar; men sjovt nok fik jeg lige kastet et blik på
min "dåse", da jeg læste dit indlæg og DADAaaaa :
Jeg har samme fænomen

Jeg glæder mig til at høre, om der er nogen derude, der har en idé om,
hvad det kan være

--
Flemming H.
[remove 2 spaces in mail)

Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 02-10-01 14:59

"FH" <flemming @ fmnet.dk> wrote in message

> Jeg har ikke noget svar; men sjovt nok fik jeg lige kastet et blik på
> min "dåse", da jeg læste dit indlæg og DADAaaaa :
> Jeg har samme fænomen

Hey - nu gør min det også...? Jeg vil næsten sværge på at den ikke gjorde
det da jeg så Martin's tråd første gang, for da kiggede jeg nemlig også
efter.
Men kan det måske have noget at gøre med dette?
(For dem der ikke kan se denne post, så handler det om at TDC efter sigende
er ved at remote-opgradere deres 5711'ere.)

--
Jimmy Nielsen

Fra : Martin Svenningsen

Dato : 02-10-01 16:09

Har haft ringet til TDC- erhverv som siger at de opgraderer routererne. De
har bemærket at testlampen begynder at blinke i forbindelse med
opgraderingen, men de ved ikke hvorfor.
Kørrer elles fint.

Jajaa, det går jo nok
Martin