Dixanet eller TDC 256/128?
Fra : Tandberg

Dato : 30-09-01 21:07

Jeg er i syv sind. Min modemforbindelse irriterer mig.

Skal jeg vente og se om Dixanet bliver til noget, eller er
sandsynligheden så stor for at det aldrig kommer op at køre, at jeg
lige så godt kan hoppe på en TDC 256/128 med det samme?

Hvad synes du?

MVH

Torben
Der har voldsomt brug for en fast forbindelse NU!!!

Fra : Peter

Dato : 30-09-01 21:24

"Tandberg" <tandberg_luke@hotmail.com> skrev

> Skal jeg vente og se om Dixanet bliver til noget,

LOL!!!

> eller er sandsynligheden så stor for at det aldrig kommer
> op at køre, at jeg lige så godt kan hoppe på en TDC 256/128
> med det samme?

Hop på en ADSL fra TDC eller en af de andre udbydere med
det samme. Du kan jo altid skifte om 6 måneder, hvis der skulle
være sket mirakler hos Dixa.

> Der har voldsomt brug for en fast forbindelse NU!!!

Så vælg dog et faktisk eksisterende produkt frem for noget,
der bare er en drøm i Basses hoved.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-09-01 21:23

"Tandberg" <tandberg_luke@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> sandsynligheden så stor for at det aldrig kommer op at køre, at jeg
> lige så godt kan hoppe på en TDC 256/128 med det samme?

Hvor bor du? Tranbjerg?

Hvis det er en mindre central, kan der jo gå 5 år, eller aldrig. Før at Dixa
kommer...

De skal jo først have deres 4-5 centraler op først,, Hvorefter de jo nok
ikke indstallere flere centraler før at alt kører som det skal.

Der er vist ingen ko på isen, ved at bestille hos TDC. Der går jo nemt et
år, før Dixa kommer....

Fra : Chingachgook

Dato : 05-10-01 16:25

dixaNet er gået konkurs nu.........