Bedste udbyder til ADSL!!!!!
Fra : Mullemanden

Dato : 30-09-01 21:00

Jeg vil skifte fra Stofa til ADSL fordi jeg ikke gider den kvote på 4gb!!!!
Så ville jeg høre om i kunne guide mig?????
Jeg har pt hos stofa 1024/256 linje og vil gerne ha det samme eller fx
512/256 hvad koster det?
hos fx tdc,cyber city,orange,WOL.................????
Deres nyhedsserver skal indeholde alt.dk.warez ..........Gi et bud

På forhånd TAK!!!!!!!

Fra : Emil

Dato : 30-09-01 21:03

"Mullemanden" <daywalker@mail1.stofanet.dk> wrote in news:3bb77925$0$14824
$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:

Tjaa.. prøv at kig på: www.tele.dk , www.cybercity.dk og www.wol.dk

> Deres nyhedsserver skal indeholde alt.dk.warez ..........Gi et bud
Så vidt jeg ved har de alle alt.dk.warez (måske undtagen WOL - anyone?)

--
*/Emil

Fra : Rudi Stegen

Dato : 30-09-01 22:22

Hej Emil, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Så vidt jeg ved har de alle alt.dk.warez (måske undtagen WOL -
> anyone?)

Nej, de har ikke warez-grupperne. Ej heller andre grupper, hvis navne
ret tydeligt indikerer ulovligt indhold.

--
Hygge fra Århus - Rudi
Citer kun hvad du under dette kommenterer og klip alt andet væk

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 30-09-01 22:59

"Rudi Stegen" <rudis_spamfilter.001@stegen.dk> skrev i en meddelelse

> Citer kun hvad du under dette kommenterer og klip alt andet væk

Mystisk sætning.....er det en ordgåde..??..og hvad kan man i givet fald
vinde ?

;)

Mvh HAA

Fra : Rudi Stegen

Dato : 01-10-01 12:48

Hej Henrik Aarfeldt, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Mystisk sætning.....er det en ordgåde..??

Hvis du kan give mig en mere læservenlig linje, er je bestemt lydhør.
Eneste krav derudover er, at det skal være én linje, den ikke må komme
over 70 tegn [1] og så ellers sige det samme.
Jeg legede en del med dem engang i vinter/foråret, inden jeg bestemte
mig for ovenstående. (Hvilket måske siger noget om rivalerne

[1] Jow, jeg ved godt, at den gerne må være på 72 tegn. Men jeg har
sat min nyhedslæser til at bukke linjer ved de 70 og synes i forvejen,
de er i overkanten.

> ..og hvad kan man i givet fald vinde ?

Glædes over at se det nye mesterværk i min signatur

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 01-10-01 21:22

> Hvis du kan give mig en mere læservenlig linje, er je bestemt lydhør.
> Eneste krav derudover er, at det skal være én linje, den ikke må komme
> over 70 tegn [1] og så ellers sige det samme.

Klip det væk du ikke kommenterer og skriv under citatet

--
Martin Højriis Kristensen
Life is a cookie

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 01-10-01 21:44

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@sletdetteiname.com> skrev i en
meddelelse news:3bb8d07d$0$8088

> Klip det væk du ikke kommenterer og skriv under citatet

....se, det giver mening.....just what I skulle till to say.

Mvh HAA

Fra : Rudi Stegen

Dato : 02-10-01 00:30

Hej Martin Højriis Kristensen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Klip det væk du ikke kommenterer og skriv under citatet

Smukt - og tak!

Du har endda kreeret sætningen så elegant, at jeg selv med en lille
ændring i slutningen kan holde den på 60 tegn

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 30-09-01 21:19

"Mullemanden" <daywalker@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hos fx tdc,cyber city,orange,WOL.................????
> Deres nyhedsserver skal indeholde alt.dk.warez ..........Gi et bud

Orange har ikke alt.dk.warez.
Prøv i stedet at købe dit software.

-haa-

Fra : Thomas H.

Dato : 02-10-01 20:52

> [...]
> hos fx tdc,cyber city,orange,WOL.................????
> Deres nyhedsserver skal indeholde alt.dk.warez ..........Gi et bud

Det er svært lige at sige: den udbyder skal man vælge, for det er smag
og behag hvad folk syntes, for jeg tror ikke der er en den store
forskel på de firmaer der udbyder ADSL. Nu tænker jeg på priser og
hastighed.

Det bedste er næsten at du undersøger hvad udstyr du har brug for i
din ende (eks. router eller bare modem), så bestille ADSL ved en
udbyder og se om det falder i din smag. Hvis du syntes, det er fanme
godt det det her jamen så er der jo ingen grund til at skifte, men
hvis du derimod syntes det er noget pis, så bid i det sure æble og
vent til de måneder er gået til du kan skifte, hvis der skal gå nogle
måneder før du kan skifte ved det pågældende selskab, og så find et
nyt.

Jeg har haft TDC NetExpress II 512/128 siden marts, og jeg har ikke
haft nogle problemer på noget tidspunkt. Der har ikke været noget
tidspunkt hvor det har været nede og jeg har altid haft den hastighed
jeg har bestilt.

Så der er næsten ikke andet at gøre end at bestillle noget og se
hvodan det køre.

Håber jeg har kunne hjælpe dig.

Ned Venlig Hilsen

Thomas H.

P.S TDC har alt.dk.warez

Fra : km

Dato : 03-10-01 22:30

hej.

tdc netexpress kører ret godt :)

rygterne om det modsatte er nok noget overdrevne....

mvh km

Fra : Mikkel Olsen

Dato : 23-10-01 06:39

Jeg har 1024/256 hos Orange.

DEM kan jeg IKKE anbefale !!

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 23-10-01 07:56

> Jeg har 1024/256 hos Orange.
>
> DEM kan jeg IKKE anbefale !!

Du forstår virkelig at komme med konstruktiv kritik. Jeg vil ihvertfald ikke
bruge Orange netop pga. dine udtalelser.

/Steen

Fra : Mikkel Olsen

Dato : 23-10-01 08:16

"Steen Holm Pedersen" <shp@_works_at_dsias.dk> wrote in message

> Du forstår virkelig at komme med konstruktiv kritik. Jeg vil ihvertfald
ikke
> bruge Orange netop pga. dine udtalelser.

Du har ret !!

Jeg har været test pilot for Orange fra jan 2001.
Der har været problemer med stort set alt, f.eks.

Hastidhedsproblemer (downloadede med ca. 55 kb med min 1024 linie )

Ingen forbindelse til nettet (i perioder på flere dage, og som regel i
weekender)

Ingen fastnet telefon i få perioder.

Støj på fastnet telefonen i 1 - 1.5 måned.

Deres Hotline support er elendig. De lover hele tiden at ringe tilbage samme
dag, men der sker INTET.
Stort rod med regningerne. Blev. bla. opkrævet for 2 gange oprettelse. Det
var nærmest umuligt at få dem til at rette det.

Det skal dog siges at nu virker nettet (dog med en smule støj på min fastnet
telefon (som er en B&O)), og min regning er kommet i orden .

Alt virker, med man skal have god tålmodighed med Orange.

Held og lykke

Fra : Ivar Madsen

Dato : 04-11-01 22:10

On Tue, 23 Oct 2001 09:16:11 +0200, "Mikkel Olsen"
<Henning-legaard@wanadoo.dk> wrote:

>Stort rod med regningerne. Blev. bla. opkrævet for 2 gange oprettelse.

Hvilken ADSL udbyder i DK har ikke rod med opkrævninger?
Jeg kender til eller har hørt om det fra alle nu, Orange også er kommet
med.

--
Ivar Madsen
Der med dette indlæg, repræsentere mig selv, og dem der er enig med mig,,,

Fra : Andreas Falck

Dato : 04-11-01 23:10

"Ivar Madsen" <news-12-10-01@news.milli.dk> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> Hvilken ADSL udbyder i DK har ikke rod med opkrævninger?
> Jeg kender til eller har hørt om det fra alle nu, Orange også er
> kommet med.

Tja, jeg har da kun oplevet at en enkelt regning fra Tisca^^Wol har
været forsinket, - og det ser jeg da gerne at de er, - gerne et par år
eller mere, og helst i over 5 for så er deres krav forældet.

Og jeg har da aldrig oplevet at de har fejlfaktureret mig. Så jeg er
måske bare heldig!

"Skabelse og Syndflod" - http://www.syndflod.dk
"Det evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk

Fra : Ivar Madsen

Dato : 05-11-01 06:51

On Sun, 4 Nov 2001 23:09:48 +0100, "Andreas Falck"
<Andreas.Falck@sda-net.dk> wrote:

> [...]
>eller mere, og helst i over 5 for så er deres krav forældet.
>Og jeg har da aldrig oplevet at de har fejlfaktureret mig. Så jeg er

Det er længe siden nu, og vi har fået en undskyldning, men det ændre
ikke på at vi var mange der fik et brev fra et incassofirma, fordi de
havde opdaget at vi ikke havde betalt de regninger de ikke havde sendt
til os. (mange af os betalte via PBS)

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 05-11-01 08:59

"Andreas Falck" <Andreas.Falck@sda-net.dk> skrev i en meddelelse
> Tisca^^Wol

Mener du Tisca^WWol?

Fra : Andreas Falck

Dato : 05-11-01 10:16

> "Andreas Falck" <Andreas.Falck@sda-net.dk> skrev i en meddelelse

> Mener du Tisca^WWol?

Tja, det var det vistnok, - det gik lovlig stærkt lige på det
tidspunkt, og så nærmede sengetiden sig jo også )

Fra : ServicePACK

Dato : 01-11-01 15:08

Jeg her en P@ccess fra TDC. Der er en router med så man kan sætte flere
computere sammen og køre internet, uden man behøver af købe flere IP-adr.
eller sætte en server op. Jeg havde lidt brok i starten med routeren, men så
sendte TDC bare en ny - og den kom dagen efter jeg havde fejlmeldt den
første router.

SP

Fra : Ivar Madsen

Dato : 04-11-01 22:15

On Thu, 1 Nov 2001 15:07:45 +0100, "ServicePACK"
<steffen.pedersen@sol.dk> wrote:

>Jeg her en P@ccess fra TDC. Der er en router med så man kan sætte flere
>computere sammen og køre internet, uden man behøver af købe flere IP-adr.

Tilgængæld så har du problemmer med NAT, det har du ikke med BB hvor du
har mulighed for flere IP'er. OK med P@ har du også mulighed for flere
IP'er, men de er AFAIK dyre, og noget man skal begrunde at man har brug
for, hvor du med BB bare beder om, og får leveres sammen med den
beskedne regning.

P@'s router kan du ikke selv ændere på opsætning af, og det er hammer
dyrt at få TDC til at gøre det for dig.

Med samtlige andre ADSL produkter på det danske markede, er der flere
fordele og ulæmper med.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 05-11-01 09:01

> med P@ har du også mulighed for flere
> IP'er, men de er AFAIK dyre
> P@'s router kan du ikke selv ændere på opsætning af

Det har delvist ændret sig med ethernetvarianten.
Nu kan man selv købe en ether-ether router i den lokale biks til en
tusse og få ekstra IP for 800 kroner i engangsgebyr.