Level One Chips I Cisco 5000 Switch?
Fra : Kristian Jensen

Dato : 30-09-01 17:54

LOL
Jeg pillede en af modulerne ud i en Cisco Catalyst 5000 Switch. (10/100 Mbit
modul) og på mange af de chips som sad derpå, stod der Level one?
jeg fatter ikke hvordan en cisco 5000 kan køre så fedt som den gør, med
Level One chips? ( Måske cisco´s software? )

Mvh.
Kristian

Fra : Steen Suder

Dato : 30-09-01 18:14

Kristian Jensen wrote:

> [...]
> jeg fatter ikke hvordan en cisco 5000 kan køre så fedt som den gør, med
> Level One chips? ( Måske cisco´s software? )

Hvorfor ikke?
Troede du at Cisco fremstillede særligt meget af deres udstyr selv?

--
Steen Suder "We reject kings, presidents and voting.
http://www.suder.dk/ We believe in rough consensus and running

Fra : Kristian Jensen

Dato : 30-09-01 18:33

Jo.. Men jeg undrer mig over hvorfor det lige er level one.. Jeg har oplevet
at mange af deres switche osv. har en kvalitet lig 0....

//kristian

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-09-01 19:10

> Jo.. Men jeg undrer mig over hvorfor det lige er level one.. Jeg har
oplevet
> at mange af deres switche osv. har en kvalitet lig 0....

Jeg har da en Level One Switch. Jeg synes da selv at det er topkvalitet af
hensyn til privat markedet.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 30-09-01 23:43

On Sun, 30 Sep 2001 18:54:27 +0200, "Kristian Jensen"
<xero@beskedboks.dk> wrote:

> Jeg pillede en af modulerne ud i en Cisco Catalyst 5000 Switch. (10/100 Mbit
> modul) og på mange af de chips som sad derpå, stod der Level one?

Det bør ikke være en overraskelse, at Cisco ikke laver alle deres
stumper selv. Det er der ikke nogen der gør. Der vil altid være
nogen til at lave komponenterne (alt fra PSU til CPU), som kas-
serne er bygget af.

At Cisco så designer (men altså ikke nødvendigvis fremstiller)
flere stumper til deres egne boxe end de fleste, det er en anden
sag.

Level One Communications blev købt af Intel for et par år siden.
Før det var de OEM for en række netværksfirmaer, på linie med fx
National Semiconductor, Broadcom og flere lignende.

Det firma, du kender som LevelOne idag er vist tysk.

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : ¨¨°º©o.,,.o©º°¨¨

Dato : 01-10-01 08:19

> [...]
> jeg fatter ikke hvordan en cisco 5000 kan køre så fedt som den gør, med
> Level One chips? ( Måske cisco´s software? )

Man vil jo bedrages.

Mogens